Tuenti, la xarxa social espanyola de més èxit entre els adolescents, es llança al mercat de la telefonia mòbil. Durant l'any passat ja va estrenar les seves tarifes de telefonia en fase beta, però ara s'obrirà a tots els consumidors amb trucades a 3 cèntims per minut.
Ho ha anunciat el fundador i conseller delegat d'aquesta companyia, Zaryn Dentzel, que ha avançat que, a més de les targetes prepagament, també oferiran modalitat de contracte en les "pròximes setmanes". Dentzel serà el convidat al fòrum Primer@ Plana que organitza EL PERIÓDICO el pròxim 28 de febrer.
La tarifa amb què la xarxa social s'endinsa en el mercat ofereix trucades a tots els operadors per 3 cèntims al minut (més 15 cèntims d'establiment), mentre que el preu dels SMS és de 8 cèntims. A més, llança al mercat dos bons de dades per accedir a internet: 6 euros (1 Gb) i 15 euros (3 Gb).
Dentzel ha destacat que entre els avantatges que ofereixen és que el servei garanteix l'accés a totes les dades i contactes de l'usuari a la xarxa i permet recuperar-los automàticament en cas de perdre el telèfon, perquè estan emmagatzemats "al núvol". La firma ofereix telèfons intel·ligents de ZTE, Samsung, Blackberry, HTC, LG i Sony Ericsson entre 49 i 509 euros.
La xarxa social té actualment 13 milions d'usuaris registrats i 10,4 milions d'usuaris actius. La firma va inaugurar oficines a Barcelona l'any passat, i destina cada exercici dos milions d'euros a R+D.
17/05/2012 Internacional
17/05/2012 Oci i Cultura