La PAH aconsegueix ajornar el desnonament d'una família amb dos nens a Lloret

La plataforma diu que és "un cas desesperat" i critica la poca col·laboració de l'ajuntament

Membres de la Plataforma d’Afectats per la Hipoteca, concentrats davant l’Ajuntament de Lloret.

Membres de la Plataforma d’Afectats per la Hipoteca, concentrats davant l’Ajuntament de Lloret. / PAH

1
Es llegeix en minuts
FERRAN COSCULLUELA / Girona

Els activistes de la Plataforma d'Afectats per la Hipoteca (PAH) han aconseguit aquest matí l'ajornament deldesnonament que s'havia d'executar contra una família que viu a la urbanització Lloret Residencial d'aquesta localitat de la Selva. Lafamília està composta per la mare, l'àvia i dos nens de 3 i 11 anys.

La comitiva judicial que havia d'executar el desnonament ha acceptat ajornar-lo amb la condició que la famíliaentregui al jutjat lesclaus de la vivenda el dia 10 de gener. "Durant aquest temps intentarem negociar ambIbercaja que els permeti seguir a la casa a canvi d'unlloguer social tan baix com sigui possible", ha explicatMarta Afuera, portaveu de la PAH.

Els serveis socials del municipi

Notícies relacionades

Afuera ha insistit que es tracta d'un cas "desesperat" perquè la família a penes disposa d'ingressos "i no té on anar" si abandonen el seu domicili. La portaveu de la PAH ha denunciat lafalta de col·laboraciódels serveis socials de l'Ajuntament de Lloret a l'hora de parar el desnonament.

"Ignoren quins són els tràmits que pot fer per frenar un desnonament i tampoc han entès laurgència amb què s'han de moure. Desconeixen com funciona el procés judicial i no s'han preocupat en els quatre anys que fa que dura la crisi d'aconseguir tota aquesta informació", ha lamentat la portaveu de la PAH, que demanarà una reunió amb l'alcaldeRomà Codina (CiU).