‘Històries de resistència’, eix de l’última campanya d’Estrella Galícia
Inspirada en la sèrie de Netflix ‘La casa de papel’, posa en relleu les grans històries de resistència de ciutadans anònims
Cinc anys després de l’inici de ‘La casa de papel’ i, coincidint amb la cinquena i última temporada, Estrella Galícia presenta la seva nova campanya de posicionament inspirada en la popular sèrie de Netflix sota el lema «La Història acaba, la Resistència continua».
En aquesta ocasió, la marca ha volgut traslladar el protagonisme a la gent real, a les veritables històries de resistència de ciutadans anònims de diferents àmbits i llocs del nostre país, aquells que mantenen viu l’esperit de la resistència.
Pedro Alonso, que interpreta Berlín en la popular ficció, serà la veu d’aquesta campanya que narrarà les heroïcitats quotidianes i totalment reals de diferents protagonistes, com el Bar Chaflán de la Corunya, l’empresa familiar Capas Seseña, el còmic Pancracio del Circo de los Muchachos o l’artista Baiuca. Totes aquestes peces documentals, que detallaran la història de cadascun dels protagonistes, estaran disponibles aquí.
Santiago Miguélez, Director de Màrqueting a Iberia d’Estrella Galícia assenyala que «el nostre propòsit de marca de lluitar contra l’estandardització de la cervesa, sempre intentant ser la cervesa més estimada i no la més venuda, està alineat amb l’esperit de La Resistència de ‘La casa de papel’. És per això que hem volgut posar en relleu en aquesta nova campanya històries reals de resistència, amb valors que reflecteixen aquest esperit i es resumeixen en la frase «La Història acaba, la resistència continua».
Campanya global
Notícies relacionadesCampanya global Atesa l’expansió d’Estrella Galícia a nous mercats, la marca ha volgut estendre el moviment de la resistència més enllà de les nostres fronteres i llançarà peces d’aquesta campanya a 20 mercats estratègics d’Europa i Amèrica. D’aquesta manera, el missatge arribarà als consumidors de països tan dispars com els Estats Units, Costa Rica, República Dominicana, Equador, Uruguai, Brasil, Itàlia, Alemanya o el Regne Unit, entre d’altres. És la primera ocasió en què la cervesera gallega posa en marxa una campanya tan ambiciosa en el seu abast internacional.
Però Estrella Galícia va més enllà i ha buscat històries reals de resistència en països com el Brasil, l’Uruguai, Portugal i Itàlia, de manera que la campanya arribarà a aquests mercats amb continguts a mida, pròxims als consumidors locals.
- "Ansu hauria pogut ser Lamine Yamal"
- Veïns de la ‘nova Diagonal’ denuncien pífies a les voreres
- La web de Russia Today va fomentar la violència i la polarització en moments crítics per a Catalunya i Espanya
- L’ús de ‘bots’ va propulsar la cobertura de la propaganda russa sobre l’1-O
- El congrés del joc obre l’any firal i omple hotels a BCN
- La crisi de l'habitatge La Cerdanya esclata contra la pressió immobiliària més agressiva
- Legislatura catalana ERC evita aclarir si negociarà suplements de crèdit amb el Govern després de la negativa dels Pressupostos
- Denúncia contra Errejón El dur interrogatori del jutge Carretero a Elisa Mouliaá: «Diu que es va treure el membre viril. ¿Sap vostè per què?"
- Global Traffic Scorecard 2024 Barcelona lidera el rànquing espanyol de temps perdut en embussos: 41 hores a l’any
- tribunals Laporta es desmarca davant el jutge de l’acusació d’estafa i afirma que l’han implicat per «la seva notorietat»