Alemany consolida el seu mètode tradicional de venda al tall i incorpora la varietat de torró dur per a la campanya de Nadal

Turrón artesanal

Turrón artesanal

3
Es llegeix en minuts

Torrons i Mel Alemany, l'empresa familiar d'Os de Balaguer, ha posicionat el seu servei innovador de venda de torró al tall incorporant la varietat del torró dur. Aquesta s'afegeix a la del torró tou i el cremat, que es van presentar l'any passat. Per a la iniciativa, que ja entrarà en marxa per la imminent campanya de Nadal, Alemany elaborarà un torró dur amb un tall més fi de gruix per facilitar la ingesta a un públic més familiar.

El mètode de venda de torró al tall és un pas més en la filosofia d'Alemany d'apropar un producte com el torró al consumidor a través de la innovació. En aquesta línia, la companyia ofereix una nova modalitat, que el comprador podrà rebre, elaborat recentment, i consumir-lo a casa en un termini de 24 hores. El projecte recupera així un mètode tradicional de venda que ja feien servir les pastisseries, consistent a vendre el torró al tall, però en aquest cas, combinat amb les possibilitats que ofereixen les noves tecnologies, que faciliten el lliurament immediat del producte.

Elaboració artesanal de torrons /

.

El producte es comercialitzarà amb un tall més fi per facilitar la ingesta a un públic més familiar

El gerent de Torrons i Mel Alemany, Ferran Alemany, comenta que amb el mètode del torró al tall “tractem de reduir al màxim el temps de consum del torró, de manera que el producte mantingui les propietats de sabor i es pugui valorar encara més”. A l'hora de produir el torró al tall, Alemany el talla, l'embolica amb paper alimentari (sense elements plàstics) i el lliura en 24 hores.

El nou servei permet potenciar la qualitat del torró tou, el cremat i ara el dur, que es podran tastar acabats de fer a través de l'enviament de la botiga en línia

Història de Torrons i Mel Alemany

La història d'Alemany es remunta a finals del segle XIX, quan la senyora Mundeta feia caramel amb la mel i els fruits secs de la zona. Continuar al poble dels seus orígens manté l'empresa amb els peus a terra, apreciant el territori, mantenint l'essència del negoci familiar i apostant per l'elaboració artesana.

El tret diferencial del torró Alemany prové d’una recepta del segle XIX, que dona a la pasta un blanc molt característic i podem dir que únic. Una cocció lenta, fruita seca de proximitat i una mel de romaní molt seleccionada són part del secret que dona un sabor molt particular al seu torró.

Alemany treballa amb els millors apicultors de la zona i de tota la Península Ibèrica. Un apicultor de proximitat és sinònim de mel de qualitat i producte de confiança.

Humanització davant la robotització

Notícies relacionades

A les instal·lacions de Torrons i Mel Alemany a Os de Balaguer, hi treballa un equip de 25 persones que elaboren cada producte que surt al mercat amb les seves pròpies mans. Cap producte és exactament igual que l'anterior, tampoc el seu etiquetatge. Fruit d'aquesta aposta per la humanització, Alemany compta amb la col·laboració de més de 60 persones de quatre Centres Especials de Treball (CET) de les Terres de Lleida: la Fundació Privada llersis, la Fundació Aspros, L'Estel i La Torxa, que posen manualment les etiquetes dels seus productes, els empaqueten i fabriquen les caixes de fusta dels lots.

 La Generalitat de Catalunya ha reconegut el seu compromís amb la Responsabilitat Social Corporativa (RSC) amb la Placa al treball President Macià. Aquest guardó posa en relleu la voluntat d'humanitzar els processos de producció davant la robotització i l'automatització.

Obrador Torrons i Mel Alemany /

.