Automobile Barcelona

Els XIII Premis Automobile Barcelona d’EL PERIÓDICO s’entregaran el pròxim 1 d’octubre

  • L’edició d’aquest any premiarà empreses, projectes i iniciatives relacionades amb l’electrificació, la sostenibilitat, la connectivitat, l’educació, la seguretat i la mobilitat urbana.

foto

foto

2
Es llegeix en minuts

El pròxim divendres 1 d’octubre se celebrarà la cerimònia de lliurament dels XIII Premis Automobile Barcelona by EL PERIÓDICO. La capçalera del grup Prensa Ibérica organitza conjuntament amb el saló una nova edició dels guardons que distingeixen les empreses, ‘start ups’ i projectes emprenedors que treballen diàriament perquè el sector de l’automòbil continuï creixent i mantingui el seu impuls com a motor econòmic del país.

A l’edició d’aquest any es premiaran les activitats, propostes i actuacions que han servit per dinamitzar un moment delicat del sector. La pandèmia ha provocat un col·lapse en moltes facetes de la indústria automobilística, tot i que també ha significat una important acceleració de l’arribada de l’electrificació al sector. És per això que des d’EL PERIÓDICO i Automobile Barcelona s’ha volgut premiar els qui malgrat el complicat del moment, han pogut contribuir amb el seu esforç a consolidar un enlairament tan necessari com somiat.

Els XIII Premis Automobile Barcelona by EL PERIÓDICO compten amb sis categories:

Be The One, que premia el model més venut de l’any 2020 a Espanya. Aquest és l’únic premi ja decidit que anirà a parar al polivalent Dacia Sandero. Va ser el model més venut en al mercat l’any passat. Un any complicat pel que ha suposat la pandèmia, tant a sanitàriament com a industrialment. El Dacia Sandero va aconseguir unes vendes de 24.035 unitats i va superar el Seat Léon (23.582) i el Nissan Qashqai (19.818), tradicionals dominadors del mercat dels últims anys

A Be Charge, que reconeix la iniciativa que més hagi destacat al sector de les infraestructures de recàrrega per a vehicles elèctrics (incloent-hi fabricants de punts de càrrega, xarxes de distribució, empreses energéticas, etc...), les empreses proposades són: Millor Battery, Circutor, Wallbox, Circontrol, QEV Technologies i Biapower.

Be Connected, que premia la iniciativa que més hagi desenvolupat la integració de la digitalització en els processos productius, en l’entorn de l’automòbil i les seves infraestructures. En aquesta categoria els candidats són: Electromaps, Easycharger, Seat Code, Cellnex, i2Cat i Smou.

Notícies relacionades

Be Learn, per a la tasca pedagògica i educativa per formar els dissenyadors, enginyers i treballadors del present i del futur de l’automòbil. Opten al premi Elisava, IED Barcelona, les escoles tècniques de la UPC, ETSEIB i ETSEB, CIAC (clúster d’automoció de catalunya), Universitat de València, CEU Universidad San Pablo. Be Safe per al millor projecte de formació i informació de seguretat viària, companyies d’assegurances, escoles, cursos de conducció. Allianz, Mapfre, Línea directa, RACC, RACE, Parcmotor Castellolí. Be Urban, per al projecte d’integració urbana de l’automòbil més ben executat i a la solució tecnològica i industrial que millor s’adapta a la nova mobilitat. Social Car, Ray Motors, Silence, Cooltra, Muvmi, Journify, Iomov, Zeleros.

L’enquesta per elegir els guardonats s’iniciaran el 21 de setembre, i podran mostrar la seva opinió tots els lectors registrats d’El PERIÓDICO. Amb el seu veredicte, un jurat compost per especialistes del sector i Automobile Barcelona, elegiran els guanyadors. N’hi ha prou de participar en aquesta enquesta per tenir accés a una de les 50 entrades per a l’Automobile Barcelona que es posaran a disposició dels lectors.