Sorteig del Cupó Diari
L’ONCE reparteix 1,4 milions d’euros en un dels barris més vulnerables de Badalona
El premi ha sigut repartit per un quiosc regentat per Isabel Díaz, venedora de 56 anys amb una lesió medul·lar

El Cupó Diari de l’ONCE (Organització Nacional de Cecs Espanyols) ha repartit ni més ni menys que 1,4 milions d’euros a Pomar, un dels barris de Badalona més vulnerables.
El premi ha sigut repartit pel quiosc de l’ONCE del mercat del barri, que regenta Isabel Díaz, venedora de 56 anys que va passar a integrar l’ONCE arran d’una lesió medul·lar que la va portar a una incapacitat laboral.
Malgrat que Díaz és la titular del ‘quiosc de la sort’, en aquest cas la majoria del botí, al voltant d’un milió d’euros, l’ha venut una fleca del barri de Pomar a la qual Díaz l’havia distribuït prèviament. Ella va repartir directament la resta del premi, gairebé mig milió d’euros més.
Els destinataris de la recompensa són en la seva totalitat veïns ubicats des de fa dècades al barri de Pomar, a la perifèria nord de Badalona, que a més és una de les demarcacions locals més vulnerables de la ciutat: segons l’última dada de l’Institut d’Estadística de Catalunya (2020), el barri disposa d’una renda mitjana per persona de 13.135 euros, mentre que al centre de Badalona és d’uns 19.060.
Pomar, a més, és una de les àrees del Besòs més vulnerables, tal com estudia l’Institut Metròpoli en el seu índex de vulnerabilitat urbana, juntament amb altres demarcacions locals de Badalona amb elevats nivells d’exclusió social com la Salut, Lloreda o Sistrells.
Més notícies de Badalona en l’edició local d’EL PERIÓDICO Badalona
- Fenomen controvertit La venda de pisos ocupats prolifera a Barcelona i alimenta un ‘negoci’ paral·lel de desocupacions pagades
- Els treballadors podran avançar tres anys la jubilació parcial a partir de demà
- MotoGp Marc Márquez demostra el seu enorme poder als EUA
- Almenys tres ferits per una allau a Naut Aran
- El submercat dels pisos amb ocupes inclosos prolifera a Barcelona
- Automoció Wayne Griffiths abandona d'imprevist la presidència de Seat
- EL PORTER RETALLA TERMINIS Ter Stegen s’incorpora al grup per acabar la temporada amb el Barça
- Multimèdia | ¿És la universitat un negoci? Així evolucionen la pública i la privada a Espanya
- Pressupostos prorrogats El PSC admet que la negociació de la segona ampliació de crèdit amb ERC i els Comuns «està verda»
- Oportunitat de lideratge Catalunya oferirà 78 places per a científics de màxim nivell dels EUA amb un pressupost de 30 milions d’euros