LES AUDIÈNCIES DEL CLÀSSIC DE LA LLIGA
Més de 12 milions de persones van veure el Madrid-Barça
L'emissió de TV-3 va ser vista per 1.493.000 espectadors, el 45,2% de quota de pantalla
El partit disputat dissabte passat entre elReial Madrid i el Barcelona va aconseguir unaaudiència mitjana de 12.124.000 d'espectadors en la suma de lescadenes que van retransmetre elpartit(La Sexta i les autonòmiques), amb una quota de pantalla del 61,5%, segons dades de Kantar Media que aquest dilluns ha fet públiques Barlovento Comunicación. El minut d'or del clàssic de la Lliga espanyola es va produir a les 22.38 hores, amb 13.281.000 espectadors i el 66,4% deshare.
En el cas concret de TV-3, l'audiència mitjana va ser d'1.493.000 espectadors amb un 45,2% de quota. En l'autonòmica madrilenya, Telemadrid, el seguiment va ser de 783.000 espectadors i un 29,7% de share.
L'últim clàssic que es va disputar al Santiago Bernabéu, en què es va imposar el Barcelona per un 1-3, va ser seguit a La Sexta per una audiència mitjana de 9.657.000 espectadors, xifra que va representar 49% de quota de pantalla.
- Pèls de punta Gonzalo Bernardos adverteix del "festival" immobiliari que ve: "L'habitatge de compra es posarà molt car..."
- Privacitat "Jo mai dono el DNI": un expert explica com donar les teves dades de forma segura en hotels i allotjaments
- A Terrassa L’escola acusada d’ultracatolicisme acomiada el director
- Futbol Noves imatges del Camp Nou: així serà com quedarà l’estadi
- Xavier Amor, secretari de Governs Locals de la Generalitat: "Hem d’ajudar els ajuntaments; no importa el color polític"
- Guerra a Ucraïna Putin declara una «treva» unilateral per la Pasqua fins dilluns a la mitjanit
- Aquest és l’efecte d’esmorzar taronja als nostres ronyons
- Violència de gènere Un home s’entrega a una patrulla de Mossos a l’AP-7 amb el cadàver de la seva dona al maleter
- Gentrificació Dos anys convivint amb 35 pisos turístics al ‘Bloc Tarragona’: «És interminable el que patim»
- Adéu a la jubilació als 67 anys: aquest 2025 la Seguretat Social puja l'edat per a aquests treballadors