L'ACTUALITAT BLAUGRANA
Els homes de Luis Enrique
El tècnic asturià compta amb dos segons entrenadors i un psicòleg en el seu grup de treball
Tot és nou en el cos tècnic del Barcelona. L'entrenador --Luis Enrique--, els dos segons entrenadors --Juan Carlos Unzué i Robert Moreno--, l'auxiliar tècnic --Joan Barbará, que procedeix del filial, on va coincidir amb l'asturià--, el preparador físic --Rafel Pol-- i el psicòleg --Joaquín Valdés--. Tan sols queda la figura de José Ramón de la Fuente, l'entrenador de porters, com a vincle amb el passat. Aquest especialista el va portar en el seu moment pel desaparegut Tito Vilanova i ja va estar la temporada passada amb Tata Martino.
Dels set membres del cos tècnic, només un resisteix aquesta onada de canvi que ha viscut el Barcelona en tota la seva estructura esportiva. Unzué, que va ser entrenador de porters amb Frank Rijkaard i Pep Guardiola, del 2003 al 2010, inicia ara la tercera etapa al club. Ja va acompanyar com a segon entrenador Luis Enrique al Celta. Moreno també serà segon entrenador després d'haver coincidit amb el nou tècnic blaugrana tant al Barça B com al Roma i després al Celta. Pol, el preparador físic, va recórrer el mateix camí que Moreno, igual que Valdés, que també va exercir la funció de psicòleg al filial blaugrana.
- Recomanacions «Dinar de 10»: els elogis al millor restaurant de Cornellà de Llobregat, segons Tripadvisor
- «UNA NIT PERFECTA» Flick, l’amo de les finals, despulla el Madrid (capítol III)
- Creu de Sant Jordi 2019 Mor Montserrat Úbeda, referent de la catalanitat i ànima d’Ona Llibres
- Mil anys d’aniversari Montserrat rep amb devoció la sortida de la Moreneta per primera vegada en aquest mil·lenni
- La caixa de ressonància ¿Un concert pot competir amb un Barça-Madrid?
- El germà de Sánchez, a judici La jutge de Badajoz veu motius per processar el germà de Sánchez i dona per acabada la instrucció
- Declaració de la Renda El tràmit que has de fer quan una persona mor i que és motiu de sanció
- Loteries Números premiats a la Grossa de Sant Jordi 2025: primer, segon i tercer premi
- Entrevista Magí Garcia: «La lluita contra el que és ‘woke’ és una obsessió americana que aquí han copiat els més idiotes de la classe»
- La divisió del sector progressista del TC frena l’aval a la ‘llei trans’