El Barça torna a París a quarts
L'anada, sense Ibrahimovic, es jugarà a França
L'Atlètic i el Reial Madrid reeditaran l'última final amb la volta al Bernabéu, mentre el Porto-Bayern i el Juventus-Mònaco completen el quadro

660 cat
De nou, el París SG. De nou, l'equip francès es troba amb el Barcelona a la Lliga de Campions. Ja li va tocar aparellar-se amb el conjunt de Blanc a la lligueta (3-2 va perdre a París i 3-1 van guanyar els blaugranes) i ara s'enfrontaren als quarts de final. Primer es jugarà el partit d'anada al Parc dels Prínceps i després la tornada al Camp Nou.
Atlètic-Madrid és l'eliminatòria estrella dels quarts, la repetició de la final de Lisboa que va conquistar el quadro blanc gràcies al gol de Sergio Ramos que va provocar la pròrroga. Porto-Bayern Munic i Juve-Mònaco completen el quadro dels quarts de final que es disputarà el mes d'abril.
LES DATES
Els partits de quarts es disputaran el 14-15 i el 21-22 d'abril. Les semifinals tindran lloc el 5-6 i 12-13 de maig, mentre que la final es disputarà a Berlín el 6 de juny.
- Educació a Catalunya Les escoles La Farga i la Vall comuniquen a les famílies que segregaran per sexe i que perdran el concert
- Investigació La desigualtat també arriba al llit: per què les dones tenen menys orgasmes en relacions heterosexuals
- Malalties mentals Un actor de 'Merlí' se sincera sobre la depressió que va patir durant la sèrie: "Em va salvar la vida"
- Al Congrés Óscar Puente, sobre les fallades a Rodalies: «Si hi invertim més, fem inviable la prestació del servei»
- Consellera del Govern L'oposició critica que Martínez Bravo visqui entre Madrid i Barcelona i li demana que corregeixi "aquest fet inèdit"