Tebas: "És un acte intolerant de primer nivell xiular el cap d'Estat"
El president de la Lliga de Futbol Professional (LFP), Javier Tebas, ha qualificat com "un acte intolerant de primer nivell" xiular el cap d'Estat i els símbols nacionals i ha considerat que una xiulada a l'himne espanyol "no es pot consentir". Tebas ha assegurat, després de l'esmorzar informatiu organitzat aquest dijous per Europa Press, que "si des de la Lliga s'està lluitant contra els actes intolerants, lògicament s'ha de denunciar" una xiulada a l'himne espanyol i al cap de l'Estat.
"No es pot consentir", ha advertit a dos dies de la final de la Copa del Rei que dissabte disputaran l'Athletic Club i el Barcelona al Camp Nou. Javier Tebas ha apuntat que la denúncia pot ser "l'inici del camí perquè es respecti l'himne nacional i el cap de l'Estat", i ha apostat per la redacció d'una "norma legal" per evitar que els xiulets que hi va haver en l'última final de la Copa del Rei de bàsquet es reprodueixin en cites futures.
- Investigació oberta Mossos rastreja el GPS del mòbil de Jonathan Andic per reconstruir els seus passos
- Festes Aquests són els regals de segona mà més sol·licitats pels catalans: una opció més sostenible que triomfa a Nadal
- COMUNITAT DE RECERCA El grup assenyalat pels abusos de Flecha a la UB anuncia que es dissol
- Tradicions amb encant El poble de Catalunya que té un pessebre vivent de més de 200 persones: dia, horari i entrades
- Tradició Els gitanos de la Mina reviuen el Nadal flamenc de Barcelona
