Luis Enrique: "No m'agrada jugar tres vegades amb el mateix rival en 11 dies"
El tècnic del Barça destaca la valentia de l'Espanyol i reconeix que Galca "necessitarà temps" per imposar les seves idees

marcosl32283697 sant joan despi 01 01 2016 luis enrique ant160101193305
Comença l'any i també una sèrie de tres partits amb l'Espanyol: el primer aquest dissabte de Lliga (16 h) i els dos següents (dies 6 i 13) en els vuitens de la Copa, amb l'anada al Camp Nou. "A mi tampoc m'agrada jugar tres vegades en 11 dies contra el mateix equip, ha confessat Luis Enrique, però creu que sempre es pot sorprendre el rival en cada enfrontament amb novetats tàctiques.
El tècnic blaugrana ja ha advertit a l'Espanyol la mà de Constantin Galca, molt diferent de la del seu amic Sergio González. Creu que l'Espanyol, ara, és, "sense cap mena de dubte, un equip més atrevit" i en destaca com una de les virtuts diferents, a més de l'atreviment, el desig de pressionar "immediatament" després de perdre la pilota. Luis Enrique ha destacat que "el que pretén Galca té molta complexitat" i entén que necessitarà "el temps que no tenim els entrenadors" per inculcar les seves idees en les files blanc-i-blaves. Està convençut, però, que la proposta del seu homòleg "donarà bon resultat".
Luis Enrique
TÈCNIC DEL BARÇA
Els títols ja formen part del passat. En el present no hem guanyat res"
Però per més novetats que insinuï l'Espanyol des de l'arribada del tècnic romanès, el Barça no canviarà el seu full de ruta. Lluitarà pels tres punts amb la mateixa fe i la mateixa ambició que si no tingués partits de Copa i pogués descansar entre setmana, És la situació del Madrid. El quadro blaugrana no renunciarà al màxim premi perquè el seu entrenador està convençut que estarà batallant amb el Madrid i l'Atlètic fins a l'última jornada de Lliga. "Anirem partit a partit, intentant resoldre'ls un per un", ha dit.
L'al·licient de repetir la conquista de tots els títols guanyats és el motor que mou els seus homes. No es cansen de guanyar, ha vist Luis Enrique en ells. "Els títols ja formen part del passat, en el present no hem guanyat res", és la màxima que s'ha imposat als vestidors de Sant Joan Despí. El dels jugadors i el de l'entrenador.
- Accident greu Més de 30 ferits en una col·lisió entre dos autocars a l’avinguda Diagonal de Barcelona
- Aquest dilluns Dia de pluja a Barcelona: el temporal deixa fortes pluges i fins i tot calamarsa en alguns barris de la ciutat
- Normativa ¿Es pot conduir amb la ITV caducada però amb cita prèvia?
- L'estafa que està apareixent als mòbils dels clients de CaixaBank
- Greu accident El xoc de dos autocars a la Diagonal provoca 51 ferits
- Cura de la roba Peces que sota cap concepte hauries de ficar a la teva rentadora
- Insectes Peixet de plata: què és i què significa que aparegui?
- Relacions Govern-ERC ERC impugna davant el Consell de Garanties l’últim decret d’habitatge d’Illa
- Tribunals El jutjat de Martorell reobre la investigació per la mort d'Isak Andic
- Investigació policial Gene Hackman va morir nou dies abans que trobessin el seu cos