El Barça torna a la feina i després es reuneix en un dinar a Sant Quirze del Vallès
L'equip de Luis Enrique prepara la visita de dissabte a Sevilla per enfrontar-se al Betis en la primera de les quatre finals que li queden

marcosl33655412 barcelona 23 04 2016 neymar junto a messi y 160427153555 /
Després de golejar l'Sporting de Gijón (6-0) dissabte passat, Luis Enrique va concedir dos dies lliures a la plantilla. I en la seva tornada als entrenaments, el tècnic ha vist com Mathieu, que s'ha integrat al grup, segueix accelerant la seva posada a punt per reaparèixer abans del previst. Els membres del Barça, després de la primera sessió de la setmana pensant en el duel de dissabte contra el Betis a Sevilla, se n'han anat a dinar junts. Tant jugadors com el cos tècnic.
El vestidor, després d'aquest entrenament a la ciutat esportiva, s'ha citat en un dels restaurants, el Can Ferran de Sant Quirze del Vallès, on se solen reunir habitualment, una tradició que arrenca ja de l'època de Guardiola, continuada al seu dia pel difunt Tito Vilanova i ara també per Luis Enrique. En les tres pròximes setmanes, el Barça es juga dos títols: si guanya les tres jornades que li queden (Betis, Espanyol al Camp Nou, i Granada) serà campió i, a més, conquistarà el doblet si derrota el Sevilla en la final de la Copa del Rei.
- Educació L’abandonament de docents a primària es duplica a escala mundial
- Inauguració Neix Casa Abacus amb la voluntat de ser útil «a la cultura, a la societat, a Barcelona, el país i la llengua»
- Club d’estil Cristina Tamborero, dissenyadora: "Es porten molt els vestits de núvia dos en un"
- Final d’un pontificat Les batalles de Francesc
- Obituari Mor Lluís Prenafeta, la mà dreta de Jordi Pujol a la Generalitat
- Els Reis i Sofia signen en el llibre de condolences
- Final d’un pontificat Llums i ombres amb les dones
- Cambra catalana El Parlament blinda la participació telemàtica de Puigdemont i Puig
- Tribunals La jutge de la dana rebutja investigar la delegada del Govern
- Obituari Mor Lluís Prenafeta, la mà dreta de Pujol a la Generalitat