El Barça no farà rua en cas de proclamar-se campió a Granada
El club i l'Ajuntament de Barcelona han decidit posposar la celebració per motius logístics i de seguretat

/
En la vigília de poder guanyar un nou títol de Lliga, el FC Barcelona i l'Ajuntament de la ciutat han decidit, en coordinació amb els Mossos, posposar qualsevol tipus d'acte de celebració aquest dissabte. Després de valorar la possibilitat de fer alguna celebració si l'equip aconsegueix vèncer a Granada, les dues parts han decidit ajornar la festa fins que es disputi la final de Copa del Rei, diumenge que ve, 22 de maig.
La coincidència amb el concert de Bruce Springsteen al Camp Nou i el Gran Premi de Fórmula 1 ha motivat aquesta decisió, adduint motius logístics i de seguretat. En aquesta línia, des del club també consideren que la celebració nocturna restaria l'habitual ambient familiar que impera en les celebracions blaugrana i augmentaria les possibilitats d'aldarulls de les persones amb més ganes de generar incidents que de celebrar un èxit esportiu.
Canaletes serà, doncs, l'únic punt de celebració ciutadana del títol, però evidentment sense els components de la plantilla.
- A JAÉN El poble més pobre d’Espanya no és tan pobre: «Aquí hi ha diners, però molts no es declaren»
- Una au intimidadora El veí de Sants que no pot sortir al terrat de Sant Jordi a Sant Joan per l’amenaça d’una gavina
- Violència de gènere Un home s’entrega a una patrulla de Mossos a l’AP-7 amb el cadàver de la seva dona al maleter
- A Terrassa L’escola acusada d’ultracatolicisme acomiada el director
- Procediment penal obert Investigats per «administració deslleial» els marmessors de la fortuna de Pere Mir, entre ells l’oncòleg Josep Tabernero
- SUCCESSOS ‘Lock-picking’, el nou sistema per obrir cases sense forçar panys amb què bandes de georgians roben a Espanya
- Això és del que t’has d’acomiadar als 60 si vols ser més feliç
- "No vull que em facin una carrera fàcil"
- Pogacar se cita avui amb Evenepoel en la clàssica de la cervesa
- ‘Tot el camp és un clam...’