El Barça renova Aleñá fins al 2020
El club anuncia l'acord amb el jove centrecampista, que s'ampliaria dos anys més si està en el primer equip

marcosl38051376 sant joan despi 14 04 2017 deportes los jugad170628142252 /
Carles Aleñá ha decidit quedar-se al Barça. Just ara, quan joves talents com Mboula, Eric García o Mateu Morey abandonen La Masia per buscar nous horitzons esportius, el centrecampista del filial (19 anys) ha firmat un acord amb el club blaugrana.
Aleñá seguirà fins al 2020, a més, si forma part de la plantilla del primer equip, s'ampliaria aquest vincle dues temporades més (o sigui fins al 2022), i al mateix temps la seva clàusula de rescissió es fixaria en 75 milions d'euros.
Aleñá, representat per Carles Puyol i Iván de la Peña, ja ha debutat amb Luis Enrique en el primer equip aquesta temporada. Aposta per l'interior per tenir paciència per poder arribar al Camp Nou. Sergi Palencia, el lateral dret del filial, i Marc Cucurella, el lateral esquerre del Barça B, podrien ser els següents a firmar la renovació amb el Barcelona.
- Accident Un funeral multitudinari acomiada la família Escobar-Camprubí
- Distinció de la Generalitat Indignació a Junts per la concessió de la Creu de Sant Jordi a Loles León
- EL PARTIT DE MONTJUÏC Flick se surt amb la seva
- Novetat Cercle blau a Whatsapp de Meta AI: com treure'l del telèfon
- AUTOCAR SINISTRAT L’ús del cinturó condiciona les ajudes del bus que va xocar a França
- Sant Jordi 2025, la festa del 23 d'abril Cercas, Bosch i Dueñas coronen un Sant Jordi miraculós i pletòric
- Sant Jordi 2025, la festa del 23 d'abril La festa d’‘Abril’ converteix el Dry Martini en l’Studio 54 de Sant Jordi
- Barcelona, protagonista Comsa i FCC executaran la fase final del Hall Zero
- TELEVISIÓ I MAS Creu de Sant Jordi
- ‘PLAY-OFF’ DE L’EUROLLIGA DE BÀSQUET El Barça dona mostres de debilitat a Mònaco i cau