INCORPORACIÓ A LA VISTA
Colòmbia avança el fitxatge de Mina pel Barça
L'exfutbolista Asprilla assegura que el seu compatriota ja és jugador blaugrana

mina
Diversos mitjans informatius de Colòmbia asseguren aquest dijous que Yerri Mina ja és jugador blaugrana ja que s'ha tancat l'acord entre el Palmeiras, el seu actual club, i la directiva catalana. Segons Caracol Radio, el defensa només està a l'espera de rebre la documentació per passar la revisió mèdica habitual i viatjar immediatament a Barcelona. D'aquesta manera, la setmana que ve ja serà presentat com a nou membre de la plantilla d'Ernesto Valverde.
Notícies relacionadesBenvingut Yerry Mina a @fcbarcelona pic.twitter.com/jAyktObYgD
— Faustino Asprilla (@TinoasprillaH) 4 de enero de 2018
L'exfutbolista Faustino Asprilla, que entre altres clubs va jugar al Newcastle i el Parma, ha indicat al seu compte oficial de Twitter que el seu compatriota ja era jugador del Barcelona. L'oncle del defensa, Jair Mina, és qui està portant les negociacions. No es descarta que es tanquin els últims detalls de l'operació en una cimera que se celebrarà a São Paulo en les pròximes hores i que és vital per a la incorporació immediata del jugador al Barça.
Té 23 anys
Yerri Mina és un defensa que té 23 anys i fa 1,95 metres, l'escollit pels serveis tècnics del Barça per substituir Javier Mascherano.
- El Mundo Today | Cada cop més catalans caminen de matinada per carrerons foscos per poder sortir a 'Crims'
- Club d’estil Cristina Tamborero, dissenyadora: "Es porten molt els vestits de núvia dos en un"
- Els multireincidents se’n van a l’Hospitalet per la pressió policial
- Final d’un pontificat Un conclave amb molts 'papables', però sense candidat clar
- Successos Dos detinguts per robar una motxilla a una parella mentre practicava sexe a la platja del Somorrostro de Barcelona
- Per 907.500 euros El Ministeri de Transports licita l’estudi informatiu dels nous accessos ferroviaris al Port de Tarragona
- Obituari Mor Lluís Prenafeta, la mà dreta de Jordi Pujol a la Generalitat
- Guardó El Govern concedeix la Creu de Sant Jordi al president de Prensa Ibérica, Javier Moll
- En les comissions El Parlament blinda la participació telemàtica dels diputats pendents de l’amnistia
- Educació L’abandonament de docents a primària es duplica a escala mundial