ESTRENA A TÀNGER
Oficial. Hi haurà VAR a la Supercopa
Dissabte es realitzaran les últimes proves perquè no falli el sistema

var /
La Supercopa d’Espanya, que es disputa diumenge vinent entre el Sevilla i el Barcelona a Tànger (Marroc), suposarà l’estrena oficial del sistema de videoarbitratge (VAR) a Espanya. Així ho ha informat la Reial Federació Espanyola de Futbol (RFEF) en un comunicat, en què assegura que els dos clubs han acceptat l’ús del VAR i que dissabte es realitzaran les últimes proves a l’estadi Ibn Battouta.
Una decisió presa "després d’haver rebut l’aprovació de la International Football Association Board (IFAB, per les seves sigles en anglès) fa unes hores i una vegada comprovada la viabilitat de les especificacions tècniques de l’eina en sòl marroquí", ha compartit la RFEF.
L’encarregat d’estrenar el VAR en competició oficial a Espanya serà el col·legiat Carlos del Cerro Grande, mentre que el col·legiat assistent de vídeo serà Jesús Gil Manzano i com a assistent de VAR s’ha designat Ángel Nevado González.
- Fenomen controvertit La venda de pisos ocupats prolifera a Barcelona i alimenta un ‘negoci’ paral·lel de desocupacions pagades
- Els treballadors podran avançar tres anys la jubilació parcial a partir de demà
- Pòdcast José Elías ho deixa clar: en què invertir per tenir rendibilitat sense riscos
- MotoGp Marc Márquez demostra el seu enorme poder als EUA
- A partir del 2 d’abril Novetats en la Renda 2024: pagament per bizum, deducció per lloguer i millora per als donatius
- El dret DE morir 358 persones van demanar l’eutanàsia a Catalunya el 2024
- TRIBUNALS Alves podria cobrar una indemnització de fins a 20.200 euros
- Estratègia institucional per atraure talent Catalunya oferirà 78 places a científics dels EUA amb una dotació de 30 milions
- Editorial De la bronca a la proposta
- El mar al voltant Preparats, llestos, però ¿ja?