NOU 'LOOK'
Messi acaba amb els seus dos anys de barba

zentauroepp45134492 messi180921170825
No hi ha gest de Leo Messi que no sigui viral. Avui divendres, al migdia, just després de la sessió d’entrenament a la ciutat esportiva, ha irromput en les xarxes socials la fotografia del capità del FC Barcelona sense la barba pèl-roja que l’ha acompanyat durant dos anys. Canvi de 'look' la vigília del derbi amb el Girona i després dels tres gols que es va inventar en el debut Champions contra el PSV holandès. Messi ha acabat amb els seus dos anys de barba.
L’argentí va aprofitar el dia de descans després de la golejada europea per visitar el seu barber. El resultat es comprova en alguna de les fotografies penjades a la web del club blaugrana: descarrega de la cabellera accentuant el serrell a la dreta i afaitada sense repelar de la barba.
No és la primera vegada que Messi canvia d’aspecte estètic. Potser el més destacat va ser aquell de l’estiu del 2016, quan es va tenyir de ros platí, amb la barba fosca i les temples afaitades a l’u. El 10 del Barça va conservar la barba, tot i que més retallada, i va recuperar el color del cabell abans de celebrar el seu casament amb Antonella Racuzzo, l’estiu del 2017.
- Xarxa elèctrica ¿Què és el zero energètic, la principal hipòtesi de l'apagada generalitzada?
- Espanya, paralitzada per una gran apagada d’origen desconegut
- Xarxa elèctrica Les causes de l'apagada massiva a Espanya i Portugal
- Tall del subministrament elèctric Apagada generalitzada a Espanya: ¿què ha passat amb la llum?
- L’apagada obstrueix la connexió telefònica i l’accés a internet
- Apagada L'Audiència Nacional obre una investigació per determinar si l'apagada va ser ciberterrorisme
- La Caixa cessa Ángel Simón i nomena Francisco Reynés com a nou conseller delegat de Criteria
- Successos Un mosso pateix una fractura de crani al ser colpejat amb una barra de ferro en els incidents a la Mariola de Lleida
- Apagada Red Eléctrica sospita d'una desconnexió massiva de plantes solars abans de l'apagada
- Drets dels consumidors Avaries a casa, hotels i menjars: què pots reclamar després de l’apagada