Reconeixement
Messi, proposat per a la Creu de Sant Jordi
El Barça, l'Ajuntament de Barcelona i la Generalitat estan darrere de la iniciativa

aguasch47336741 barcelona 13 03 2019 deportes messi celebra con la gr190313215058 /
El FC Barcelona ha proposat Messi per rebre aquest any la Creu de Sant Jordi, una de les màximes distincions que atorga la Generalitat a persones i entitats que “pels seus mèrits, hagin prestat serveis destacats a Catalunya en la defensa de la seva identitat especialment en el pla cívic i cultural”.
La iniciativa, captada per ‘Mundo Deportivo’ i confirmada per EL PERIÓDICO, ha partit des de la junta directiva blaugrana i s’hi han unit tant la Generalitat com l’Ajuntament de Barcelona. La proposta compta amb l’aval de tres cartes firmades pel president del club blaugrana, Josep Maria Bartomeu; el Secretari General de l’Esport, Gerard Figueras, i la Comissionada d’Esports del consistori barceloní, Marta Carranza.
Notícies relacionadesL’entrega de la Creu de Sant Jordi, un reconeixement sense dotació econòmica, està prevista per al dimecres 8 de maig al Gran Teatre del Liceu.
En cas d’aconseguir-la, Messi seria el segon futbolista reconegut amb la Creu de Sant Jordi. El 2006, Johan Cruyff va rebre el prestigiós reconeixement per la seva contribució al futbol i al Barça.
- Pòdcast José Elías ho deixa clar: en què invertir per tenir rendibilitat sense riscos
- Els treballadors podran avançar tres anys la jubilació parcial a partir de demà
- Automoció Seat prescindeix d’improvís de Griffiths, president de la companyia
- Jornada de dol Cinc morts per una explosió de grisú en una mina d’Astúries
- TRIBUNALS Alves podria cobrar una indemnització de fins a 20.200 euros
- Entendre més Màximo Pradera: "Vaig tenir càncer perquè cap metge em va fer mai la pregunta clau: ¿Què menges?"
- Nou projecte Barcelona estrena un institut d’investigació sobre arquitectura i urbanisme sostenible
- Repartiment de migrants Catalunya declara una sobreocupació del 101% als seus centres de menors migrants
- ACTUALITAT BLAUGRANA Perillen els 100 milions dels seients VIP del FC Barcelona, claus per fitxar a l’estiu
- Pressupostos prorrogats El Govern urgeix ERC i els Comuns a avalar «ràpid» tota l’ampliació de crèdit si volen millores en habitatge i mobilitat