NOVA INICIATIVA
Un mosaic de 46.000 persones a la façana del Camp Nou
El Barça i Rakuten impulsen un projecte perquè els aficionats siguin presents a l'estadi blaugrana

marcosl54198952 200722083433
El Camp Nou s’ha quedat buit des del coronavirus. No se sap quan tornarà el públic a l’estadi blaugrana, pendent com està el Barça de l’evolució de la pandèmia. Però el club blaugrana ha impulsat junt amb Rakuten, el seu patrocinador principal, una iniciativa per al retorn virtual de l’aficionat a casa seva. Es canviarà la façana del Camp Nou creant un gegantí vinil, que reunirà les fotos enviades per 46.000 persones.
A través de la iniciativa ‘The Big Picture’ es crearà aquest mosaic gegant, on els seguidors podran utilitzar la seva identificació de Rakuten per trobar la seva foto a través d’una ‘app’ de realitat augmentada, que permetrà també veure-la en un mosaic digital.
Per veure la seva foto a la porta principal de l’estadi, els aficionats l’han d’enviar abans en aquest innovador projecte. El termini per enviar les imatges comença el 21 de juliol i acaba l’11 d’agost, si no és, és clar, que es reben abans les 46.000 imatges que es necessiten.
- A Rússia Així s'ha jubilat un jove amb 23 anys gràcies a una argúcia legal
- Tecnologia La identificació via mòbil amb el DNI virtual és vàlida a partir d’avui
- Turisme Sant Adrià estrena un resort de luxe de 53.000 metres quadrats
- Amnistiada pel sultanat "Tenia 18 anys i vaig deixar seduir-me pels diners fàcils"
- Futbol local El futur Hospi de Jordi Alba i Thiago Alcántara: objectiu, arribar a Primera Divisió
- Fiscalitat ¿Quines despeses del cotxe em puc desgravar en la declaració de la renda?
- Impostos L’Agència Tributària oferirà una ‘declaració exprés’ de la renda a 4,4 milions de contribuents
- Campanya Hisenda Resultat positiu i negatiu en la Renda 2025: què significa
- Mobilitat Renfe aparta dos treballadors acusats de sabotatge durant la vaga de Rodalies a Catalunya
- Tossa de Mar, protagonista d’un reality xinès amb milions d’espectadors