«MAI HE VIST EL CAMP NOU AIXÍ»
Piqué: «No podem fallar a Xavi»

«Hem fet ocasions per marcar. I depenem de nosaltres mateixos. Anem a Munic amb la intenció de guanyar. Estem jugant bé». Gerard Piqué, un dels capitans del Barça, va lamentar la falta d’eficàcia que va exhibir davant el Benfica, retratant, de nou, els greus problemes de gol que té. «Hi ha gent capacitada per fer gols, però, de vegades, no pots marcar, i no ha pogut ser», va assegurar el central blaugrana, convençut que «no podem fallar a Xavi».
El va tenir de company i ara el té d’entrenador. «Coneixent, o havent compartit vestidor amb el que és el teu entrenador, moralment li has de donar més, perquè saps quina és la teva qualitat», ha reconegut Piqué. «I no li podem fallar, perquè això val més que qualsevol comunicació», ha precisat el defensa.
«Conec el Xavi des de fa 13 o 14 anys, i ja tenia un perfil d’entrenador, ja que ens manava a tots els joves, i ara cal transmetre aquestes idees que ens donava quan era jugador», ha remarcat Piqué. «L’estem intentant ajudar, i com més el pots ajudar és sent un exemple», ha recordat.
Però el Barça necessita trobar l’eficàcia perduda, perquè només ha marcat dos gols en els cinc partits inicials de la Champions. El de Piqué al Dinamo de Kíev i el d’Ansu Fati també a l’equip ucraïnès. I això que Xavi en els seus dos primers partits ha modificat l’estructura tàctica. Va començar amb el 4-3-3 davant l’Espanyol i va recórrer al 3-4-3 contra el Benfica tenint com a punt en comú l’amplitud dels extrems. Ilias i Gavi van jugar el derbi; Demir i Jordi Alba, contra el conjunt portuguès.
- Xarxa elèctrica ¿Què és el zero energètic, la principal hipòtesi de l'apagada generalitzada?
- Apagada Red Eléctrica sospita d'una desconnexió massiva de plantes solars abans de l'apagada
- Espanya, paralitzada per una gran apagada d’origen desconegut
- D’Olot a l’armada japonesa
- Xarxa elèctrica Les causes de l'apagada massiva a Espanya i Portugal
- Energia Red Eléctrica ja va alertar al febrer del risc de "desconnexions severes" de llum pel 'boom' de les renovables
- Apagada Cimera d'urgència a Moncloa de Sánchez amb els caps d'Iberdrola, Endesa, EDP, Naturgy, Acciona Energía i REE
- Testimonis de l'apagada Viggo Mortensen, atrapat a Sants per l'apagada: "Cal millorar la comunicació per a la gent"
- Resolució elèctrica nacional El Govern obre dos expedients a Red Eléctrica i Endesa per esbrinar les causes de l’apagada
- Danys a l’economia Impacte econòmic del tall de subministrament: Catalunya estima pèrdues de gairebé 900 milions d’euros