LA JUVE REBUTJA LA SORTIDA DEL ‘9’
Allegri: «Morata no se’n va»

«Morata no se’n va». Massimiliano Allegri, el tècnic de la Juventus, s’oposa a la marxa del davanter, un dels grans objectius que tenia Xavi per reforçar l’atac del Barça. «Álvaro ha fet 20 gols la passada temporada i en aquesta en porta set sense penals ni faltes», ha indicat l’entrenador italià, que ha sigut tremendament contundent. «Discurs tancat».
Tan tancat ho ha deixat Allegri que ha revelat que va mantenir una xerrada amb el davanter per comunicar-li la seva decisió. El tècnic del Barça havia parlat també amb Morata, però la situació de la Juventus, que està buscant un golejador, tant per al mercat hivernal com per al pròxim estiu, dificulta aquesta operació.
Allegri 🗣 «@aaronramsey è un giocatore in uscita. Invece @AlvaroMorata non parte, è un calciatore di rendimento. Il suo problema è gli affibbiano etichette sbagliate, ma è molto importante: gli ho parlato e gli ho detto che da qui non si muove. Discorso chiuso.»#JuveNapoli
— JuventusFC (@juventusfc) 5 de enero de 2022
«És un jugador de rendiment, però en el futbol de vegades es posen etiquetes com que li falta qualsevol cosa», ha argumentat l’entrenador de la Juve. «He parlat amb ell i li he dit clarament que no es mou d’aquí», ha sentenciat Allegri, en les hores prèvies al duel entre la ‘Vechia Signora’ i el Nàpols que es jugarà aquest dijous a Torí (20. 45 h).
- El Mundo Today | Cada cop més catalans caminen de matinada per carrerons foscos per poder sortir a 'Crims'
- Club d’estil Cristina Tamborero, dissenyadora: "Es porten molt els vestits de núvia dos en un"
- Els multireincidents se’n van a l’Hospitalet per la pressió policial
- Final d’un pontificat Un conclave amb molts 'papables', però sense candidat clar
- FUTBOL Així és l’acord que el Reial Madrid va tancar amb Xabi Alonso fa mesos per lligar la seva arribada
- En la Pasqua de Francesc: pare, germà, amic… i profeta de l’Evangeli
- Al Senat Puente nega que la baixa execució pressupostària a Catalunya es degui a "la falta de voluntat política"
- Judici crucial Els Estats Units demanen la desintegració de Google per acabar amb el monopoli
- MACROECONOMIA L’FMI revisa a l’alça la previsió de creixement d’Espanya el 2025 fins al 2,5% malgrat els aranzels i la incertesa global
- Inauguració Neix Casa Abacus amb la voluntat de ser útil «a la cultura, a la societat, a Barcelona, el país i la llengua»