FUTBOL
Lamine Yamal, la perla del planter del Barça, queda fora de la convocatòria de la selecció sub-17 per un acte d’indisciplina
El seleccionador de la sub-17, Julen Guerrero, prescindeix del davanter per disputar la ronda èlit del Campionat d’Europa

Lamine Yamal, el millor talent del planter blaugrana, no disputarà la ronda èlit del Campionat d’Europa amb la selecció espanyola sub-17 per un acte d’indisciplina en l’anterior convocatòria.
El seleccionador de la sub-17, Julen Guerrero, ha decidit prescindir del jove de 15 anys, igual que Jesús Fortea (Reial Madrid) i David Muñoz (Atlètic). Els tres han quedat fora de la llista de 20 de convocats per disputar la ronda èlit del Campionat d’Europa a l’incomplir les normes de convivència durant la concentració passada a Algarve, Portugal.
No es coneixen específicament les infraccions dels tres jugadors. No obstant, la Federació ja ha informat al Barça del succeït i el club blaugrana sancionarà el seu futbolista.
Segons fonts pròximes al vestidor de la sub-17, el futbolista d’origen marroquí i equatoguineà està molest amb la decisió i es planteja un nou futur representant el Marroc.
Moltes esperances posades en ell
Lamine Yamal és la gran perla de la Masia. El jove de 15 anys ha entrenat ja diverses vegades amb el primer equip i ha debutat amb la selecció espanyola sub-19. Lamine Yamal acaba de firmar amb el superagent Jorge Mendes i ha abandonat el que tenia fins ara, Iván de la Peña.
Notícies relacionadesAl Barça hi ha grans esperances dipositades en ell i ja han començat les negociacions per renovar-lo. S’han arribat a escoltar certes comparacions del jove amb Leo Messi. Tot i així, des d’Ansu Fati cap jugador ha desencadenat tantes expectatives com Lamine Yamal al planter blaugrana.
No obstant, el club també adverteix que el jugador procedeix d’un entorn complicat i recalquen la importància de la formació fora del terreny de joc.
- Sequera a Catalunya Estat dels embassaments avui a Catalunya
- Garatge clausurat Barcelona construirà 240 pisos a partir del 2027 en un solar de la Diagonal desallotjat per conflictiu
- BARCELONEJANT L’altra opa amistosa de Telefónica al Sabadell
- Els metges de capçalera receptaran esport a Catalunya
- Operació antiterrorista Els missatges de la dona de la cèl·lula gihadista desarticulada a Barcelona: «Els declararem la guerra i els separarem el cap del cos»
- Davant el 8M El gènere, factor clau en la salut mental
- MULTIMÈDIA Catalanisme i educació (capítol 2): la situació actual de l'educació obligatòria
- Ayuso surt com a favorit la Tirrè-Adriàtic que avui comença
- Espanya tanca l’Europeu amb una gran plata en el 4x400 masculí
- Marcelinho Huertas demostra talent en un Palau frustrat