INCORPORACIÓ EN TEMPS DE CRISI

El Barça fitxa un NBA com a nou cap de comunicació corporativa

  • Ignasi Castelló, relacions públiques i comunicació de l’NBA a Espanya, s’incorporarà al Barça el 17 d’abril, ocupant el rol de Toni Ruiz

El Barça fitxa un NBA com a nou cap de comunicació corporativa
1
Es llegeix en minuts
Emilio Pérez de Rozas
Emilio Pérez de Rozas

Periodista

ver +

Sis mesos després que el Futbol Club Barcelona acomiadés Toni Ruiz, cap de Comunicació Corporativa i un dels professionals més eficients i eficaços de l’estructura comunicativa del club als llarg dels últims 26 anys, ja que va tenir com a mestre el recordat i estimat Ricard Maxenchs, el Barça, en plena campanya de retallades, que probablement suposin diverses desenes d’acomiadaments o baixes pactades en els pròxims mesos, ha contractat Ignasi Castelló com a nou cap de Mitjans Corporatius, és a dir, tot el que no és pròpiament futbol i seccions.

Castelló, que dependrà directament d’Àlex Santos, DIRCOM del Barça, de la mateixa manera que depèn Ricard Franco, substitut d’un altre magnífic professional, José Manuel Lázaro, que també va abandonar el Barça en les mateixes dates que Ruiz (Lázaro era el director de tots els caps de premsa dels equips professionals del club), s’incorporarà al club el 17 d’abril.

Seguidor dels Bulls

Notícies relacionades

Castelló, un apassionat del bàsquet, seguidor dels Chicago Bulls i admirador, com no, de Michael Jordan, és llicenciat en periodisme per la FCC Blanquerna i, durant els 11 últims anys, ha treballat a l’oficina espanyola de l’NBA com a relacions públiques i comunicació, amb experiència prèvia a Tinkle PR i el ‘9 Esportiu’.

Castelló s’afegeix a l’àrea de comunicació del Barça, un dels departaments en què més agitació hi ha hagut les últimes dècades, amb la responsabilitat de gestionar tota la comunicació corporativa del club, definint l’estratègia comunicativa i liderant l’equip amb la intenció de planificar continguts.