«L’OBJECTIU ÉS GUANYAR LA CHAMPIONS»
Araujo, el primer dia del Barça als EUA: «Soc un líder nat, porti o no el braçalet de capità»

El Barça busca capitans. Se’n va anar Busquets i ha ascendit en l’escalafó Sergi Roberto. Abans va marxar Piqué. I, després, Jordi Alba, el fitxatge del qual per l’Inter Miami fins al 2025 s’acaba d’oficialitzar. O sigui, s’han de trobar dos nous referents al vestidor, ja que Ter Stegen és el segon després de la sortida dels seus antics companys. «Soc un líder nat, porti o no el braçalet, la cinta de capità», ha proclamat Ronald Araujo, un dels jugadors que malgrat la seva joventut, té 24 anys, és un dels grans candidats a heretar aquesta cinta.
«Jo em considero un líder, un jugador important i amb caràcter», ha declarat el central uruguaià, després del primer dia d’entrenament de la gira del Barça pels Estats Units. Ha dit que no està gens preocupat perquè encara no ha sigut inscrit en LaLiga. «Ja ho vaig dir quan vaig renovar», ha argumentat sense necessitat de recordar que tenia altres ofertes i va triar seguir al Barça.
Un «equip maco»
Notícies relacionades«És un orgull que es parli de mi, però depèn dels companys i el temps que es porta al club. Soc un líder nat, ho seguiré sent», ha afegit Araujo, que ha expressat després que «el Barça té un equip maco». Un «equip maco» que es fixa l’objectiu de fer una gran temporada a Europa, el drama que ha sacsejat l’equip i el club els dos últims anys.
Un... dos... un... dos pic.twitter.com/vJpSGgdcbU
— FC Barcelona (@FCBarcelona_es) July 20, 2023
«El gran objectiu és guanyar la Champions, però s’ha d’anar pas a pas, sent humils, venint d’on venim», ha indicat el defensa, que no ha volgut compartir l’opinió expressada pel president Joan Laporta que «el Barça té millor equip que el Madrid». Araujo va ser més prudent. «Això s’ha de demostrar al camp».
- Privacitat "Jo mai dono el DNI": un expert explica com donar les teves dades de forma segura en hotels i allotjaments
- Futbol Noves imatges del Camp Nou: així serà com quedarà l’estadi
- Avís de «perill» El Meteocat preveu una tarda de dissabte d’intenses pluges a Catalunya
- EUA ¿Caos o mètode? L’Acord de Mar-a-Lago, el pla que donaria un sentit a la guerra comercial de Trump
- Col·legi Mare de Déu del Carme Acomiadat el director d’una escola de Terrassa en plena investigació per denúncies de radicalització ultracatòlica
- El nou tauler global Meloni es llança a salvar les relacions comercials entre Europa i els EUA
- Contra els houthis 58 morts i un centenar de ferits en un bombardeig dels EUA al Iemen
- TENNIS Alcaraz es recompon i segueix endavant a Barcelona
- Bàsquet El Madrid, al ‘play-off’ a base de triples
- EL PARTIT DE CORNELLÀ Un Espanyol motivat allarga la bona ratxa contra el Getafe