Projecte aparcat
Norman Foster va dissenyar un riu des de les Glòries fins al nus de la Trinitat
El britànic Norman Foster és un altre arquitecte amb mala sort a Barcelona. L'autor de l'olímpica torre de comunicacions de Collserola i frustrat pare del nou Camp Nou de Laporta va presentar el febrer del 1993 un ambiciós pla urbanístic que suposava la urbanització de 230 hectàrees entre les Glòries i el nus de la Trinitat, terrenys llavors d'ús ferroviari i industrial. El pla incloïa un riu artificial de sis quilòmetres de longitud que es proveiria de les aigües del Besòs i del Rec Comtal. Aquells també eren temps de crisi, la que va seguir els Jocs, i el projecte no va veure la llum.
Un altre revés de Foster va ser l'encara non nata estació de l'AVE a la Sagrera. El 1995 el llavors alcalde Pasqual Maragall va viatjar a Londres per encarregar-li un projecte que no es va arribar a concretar.
- Final d’un pontificat L’ala dura del conclave augura un cisma si s’elegeix un papa continuista
- Polèmica en l’enterrament del Pontífex Un cardenal acusat d’encobrir delictes de pederàstia participarà en el ritu del tancament del taüt del Papa
- INTOXICACIÓ El glop d’‘aigua’ que gairebé mata un home a Vigo: «En segons vaig notar que em cremava viu per dins»
- Diligències obertes Barcelona aprova la reforma de la Masia del Barça malgrat la investigació de la Fiscalia
- Troballa arqueològica Un vaixell del XV emergeix entre les obres d’un pàrquing a la Ciutadella
- Tipus d’interès Gonzalo Bernardos llança un important avís als espanyols: «Es patirà en l’economia»
- Criança El pediatre Carlos González, sobre el patiment dels fills amb els divorcis: "Sempre ho passen malament"
- Les principals cases d’apostes ja tenen un candidat favorit per ser el nou Papa
- El Barça torna estomacat de Mònaco i amb la segona derrota
- Del cas Negreira a La Cartuja