REACCIÓ DE CIU
Vives: "Estem molt tranquils sobre el treball de BR"
L'encara president de l'empresa i extinent d'alcalde d'Hàbitat Urbà defensa que el que s'investiga és un enginyer

Antoni Vives, premiat per ’I demà, el paradís’. /
L'encara president de Barcelona Regional (BR) i fins fa un mes tinent d'alcalde d'Hàbitat Urbà, Antoni Vives, s'ha mostrat "molt tranquil" president de Barcelona Regional (BR) tinent d'alcalde d'Hàbitat UrbàAntoni Vivessobre el treball desenvolupat per l'empresa municipal, que ha dirigit en els últims quatre anys Willy Müller. Vives ha comparegut a la galeria gòtica de l'ajuntament poc després que ho fes el portaveu del govern Gerardo Pisarello.Gerardo Pisarello
"La Fiscalia es va dirigir a BR per dir-nos que investigaven vuit empreses que tenien un mateix soci, Antonio Herrero, i nosaltres els vam entregar els informes de dos contractes", ha exposat l'ara regidor de CiU. "Són contractes molt petits si et té en compte el dia a dia", ha interpretat Vives.
RENÚNCIA AL CÀRREC
Notícies relacionadesEl regidor convergent ha exposat també que, tal com va passar fa quatre anys amb el traspàs del PSC-ICV a CiU, ell, com a president de BR, així com els quatre membres del consell d'administració nomenats pel seu govern, renunciaran al càrrec en els pròxims dies però, al contrari del que ha anunciat Pisarello, no és l'alcaldessa la que els cessa.
Els canvis en els òrgans de govern, ha prosseguit Vives, es produiran quan es convoqui la junta d'accionistes, una potestat que segueix sent seva, ha recalcat.
- Tall del subministrament elèctric Apagada generalitzada a Espanya: ¿què ha passat amb la llum?
- Recomanacions «Dinar de 10»: els elogis al millor restaurant de Cornellà de Llobregat, segons Tripadvisor
- La Feria de Abril torna a ser gratis
- Xarxa elèctrica ¿Què és el zero energètic, la principal hipòtesi de l'apagada generalitzada?
- «UNA NIT PERFECTA» Flick, l’amo de les finals, despulla el Madrid (capítol III)
- Apagada massiva Com conservar els aliments a la nevera en una apagada de llum com la d'avui
- Gran apagada El Govern insta a limitar la mobilitat i a reservar la bateria dels telèfons mòbils
- Dijous 8 de maig Antoni Abad serà el pròxim protagonista de l'#afterwork d'El Periódico
- Xarxa elèctrica Les causes de l'apagada massiva a Espanya i Portugal
- Apagada general a Espanya Les escoles seguiran obertes fins que les famílies arribin per recollir els seus fills