Milionari busca nòvia
Ivy International és una agència de cites per a 'singles' d'elit. Aquí et compres el teu propi conte de fades a partir de 15.000 euros. Fa un any que té oficina a Barcelona
jgblanco37210330 barcelona 08 02 2017 barceloneando valerie willemsens respo170213121446 /
No porta ni arc ni fletxes. Ningú diria a simple vista que aquesta belga que ronda la trentena està exercint de Cupido. Es diu Valérie Willemsens. Acaba de sortir d’una reunió de treball: un divorciat que vol tornar a enamorar-se. Tres hores han estat parlant d’amor al restaurant del Renaissance Barcelona Fira Hotel, entre turistes de gamma alta. El futur enamorat té 36 anys, és barceloní, enginyer i –com diria Arguiñano– ric, ric. Se n’ha de ser per tenir en nòmina aquests cupidos amb punteria olímpica: es paga un mínim de 15.000 euros.
Hi ha qui els anomena «alcavotes premium». Ivy International és una agència «exclusiva» de cites i 'matchmaking' «per a professionals d’elit i individus amb alt poder adquisitiu», resumeix a la seva web. Com una agència matrimonial de les d’abans, però aquí se citen a cegues en restaurants on només s’accedeix amb helicòpter. Només fa dos anys que funciona i ja té oficines a 16 ciutats: de Suïssa a Dubai o Mònaco. Sí, cobreixen el GPS bàsic de qualsevol milionari en edat de merèixer. ¿L’edat d’aquests singles vip? Entre 25 i ¡80! anys.
Entre els 'singles' vip Entre els 'singles' vip de Barcelona que busquen la seva mitja taronja 'delicatessen' hi ha banquers, empresaris i "un futbolista famós"
Tenen 2.100 socis –prínceps dels Emirats, celebrities, CEOs, polítics…, enumera Valérie–. Són uns 250 a Espanya. Fa un any que van obrir seus a Barcelona, Madrid i Marbella. A part de l’enginyer d’avui, la seva cartera de clients de Barcelona inclou banquers, empresaris i «un futbolista famós», apunta. Així que en aquesta agència es parla tant de «trobar l’amor» com de «discreció» i «independència financera». S’han topat amb caçafortunes. «Pocs –diu Valérie–. Els filtrem immediatament». Així que envien les tarifes.
La tarifa estàndard és de 15.000 euros a l’any. Et presenten almenys sis possibles ànimes bessones. Els socis executive en paguen 25.000: vuit presentacions i més dedicació de l’equip d’alcavotes. La tarifa premium puja fins als 50.000: 10 presentacions ja no només d’Europa sinó a escala mundial, i reunions en persona amb el seu propi 'matchmaker'. Els 'diamond' en paguen ¡250.000! És com tenir un equip d’elit de cupidos disparant a discreció: les presentacions són il·limitades i fins i tot es llancen campanyes de recerca.
Valérie fa cinc anys que aparella rics. Fa la impressió que trobaria parella fins i tot al 'tío Gilito'. Viu a Anvers, allà hi ha les oficines centrals. S’ha convertit en una 'heart hunter': una caçacors. Li han fet peticions que deixarien amb la boca oberta les fades padrines de la Ventafocs.
Una italiana els va demanar un 'lord' amb castell. Un príncep de Dubai, una dona amb formes exuberants. "Per a nosaltres les peticions no són estranyes", diu Valérie
Una italiana li va demanar un 'lord' anglès, amb castell, cavalls, criquet, recorda Valérie. «He de confessar que va costar un temps», diu com si li haguessin demanat un PowerPoint. El va trobar, sí, i «estan totalment enamorats», treu pit. «Per a nosaltres les peticions no són estranyes», afegeix sense arquejar les celles. És com comprar el teu propi conte de fades.
EL 75% D'ÈXIT
Fins i tot els prínceps recorren a aquesta agència de contactes. Un príncep de Dubai els va demanar una dona amb formes exuberants, recorda Valérie. Era un soci 'diamond', així que fins i tot van organitzar una campanya per trobar-la. Un altre membre 'deluxe', un italià de 60 anys, buscava una noia de 30-35 que volgués tenir un fill amb ell. També la van trobar. «De 32. Són feliços i esperen el seu primer nadó». ¿Que si hi ha molt ric canós que busca jovenetes? «No», renega Valérie. «La majoria d’homes venen d’un divorci o estan solters perquè treballen i treballen i s’obliden de la seva vida personal».
«Puc dir orgullosa que funciona», diu la belga. Hi ha un 75% d’èxit, afegeix. Si es limita als homes, el percentatge puja al 90%. ¿La raó? Hi ha més dones en aquest club de mitges taronges 'delikatessen'. «Jo sé per què –diu Valérie–. Les dones quan necessitem ajuda, la demanem. I un home... Si es perd amb el cotxe, dirà: ‘Ho puc trobar jo sol’. El mateix és en l’amor».
¿La fórmula màgica per detectar l’ànima bessona vip? Si algú la sap, aquesta és la Cupido CEO: Inga Verbeeck, fundadora d’Ivy International. «Has d’estar obert –respon–. No et tanquis, i no jutgis. Explora i escolta el teu cor». I remata a l’estil d’'Expediente X': «La parella perfecta és aquí fora».
Notícies relacionades
I menjaran anissos desconstruïts a cop de Visa or.
- Club d’Estil de EL PERIÓDICO 10 trucs infal·libles de la guru de l’ordre Alicia Iglesias per triomfar amb el canvi d’armari
- Al minut Guerra d’Israel en directe: última hora sobre el final de la treva a Gaza, l’ajuda humanitària i reaccions
- Bakú aconsegueix 300.000 milions a l’any per als països del sud global
- Gavi, un any després
- El Barça acaba trasbalsat