L'ajuntament lamenta que la Generalitat no l'invités al tancament de la Model
"Considero que hi podríem haver participat", afirma Ballarín, regidora de l'Eixample
Sense aixecar gaire la veu, l'Ajuntament de Barcelona ha lamentat aquest dijous no haver sigut convidat a l'acte de tancament de la presó Model. Montserrat Ballarín, regidora de l'Eixample, districte on és la presó, ha sigut la representant del consistori que ha al·ludit a aquesta qüestió: “Considero que hauríem pogut participar-hi perquè avui es comença a escriure el futur dels equipaments de l'esquerra de l'Eixample i una part molt important del que serà la nova ciutat de Barcelona. Per nosaltres comença el futur, segurament això és un tancament del passat.
Ballarín ha subratllat que malgrat ser gestionada per la Generalitat, la Model “és un patrimoni que està en l'imaginari de tota la ciutat de Barcelona, informa ACN.
EVITAR POLÈMIQUES
Fonts del consistori han confirmat que no ha existit invitació per part de la Generalitat, però han tret ferro a la situació, han descartat que això generi cap polèmica i s'han felicitat pel tancament de la presó.
- Aquest dilluns Dia de pluja a Barcelona: el temporal deixa fortes pluges i fins i tot calamarsa en alguns barris de la ciutat
- Accident greu Més de 30 ferits en una col·lisió entre dos autocars a l’avinguda Diagonal de Barcelona
- Normativa ¿Es pot conduir amb la ITV caducada però amb cita prèvia?
- Noves tecnologies Les novetats de Mossos a l’MWC: un cotxe patrulla hipeconnectat amb un dron al sostre i un predictor de delictes
- L'estafa que està apareixent als mòbils dels clients de CaixaBank
- Fira tecnològica a Barcelona Mobile World Congress 2025, en directe: última hora del MWC i novetats
- Radiografia del 'masking': quan el patiment emocional es fa invisible
- Multimèdia | Guia d’aliments de temporada: març, mes de sembra i de peix fresc
- LA TEMPORADA BLANC-I-BLAVA L’alerta meteorològica obliga a suspendre el Vila-real - Espanyol
- Màxim GOLEJADOR europeu El Barça o el tsunami golejador de Flick