HOMENATGE
La Casa Batlló s'il·lumina amb la bandera gai
Els colors de l'arc de sant Martí il·luminen la façana de Gaudí amb motiu del Dia Internacional de l'Orgull LGTBI

/
La Casa Batlló il·lumina aques dimecres a la nit, a partir de les 21.00 hores, la seva façana amb els colors de l'arc de sant Martí amb motiu del Dia Internacional de l'Orgull LGTBI, igual que la torre Eiffel de París.
"Aquesta iniciativa sorgeix per defensar la causa i reivindicar la llibertat. L'objectiu és que cap persona pateixi discriminació, desigualtat o aïllament de cap mena per la seva condició, orientació sexual o per identitat de gènere", argumenta un portaveu de la Casa Batlló, que el 2016 ja va sorprendre omplint la façana de roses per impulsar una campanya solidària per recaptar fons per ajudar Arrels, fundació que atén més de 900 persones sense casa que dormen als carrers de Barcelona.
PRIDE BARCELONA
L'edifici d'Antoni Gaudí forma part de la programació de Pride Barcelona que aquest any celebra el desè aniversari amb més de 80 activitats, coincidint amb l'aniversari dels 40 anys de la primera manifestació LGTBI a Espanya, que va tenir lloc a Barcelona.
- Xarxa elèctrica ¿Què és el zero energètic, la principal hipòtesi de l'apagada generalitzada?
- Apagada Red Eléctrica sospita d'una desconnexió massiva de plantes solars abans de l'apagada
- Espanya, paralitzada per una gran apagada d’origen desconegut
- D’Olot a l’armada japonesa
- Xarxa elèctrica Les causes de l'apagada massiva a Espanya i Portugal
- Energia Red Eléctrica ja va alertar al febrer del risc de "desconnexions severes" de llum pel 'boom' de les renovables
- Apagada Cimera d'urgència a Moncloa de Sánchez amb els caps d'Iberdrola, Endesa, EDP, Naturgy, Acciona Energía i REE
- Testimonis de l'apagada Viggo Mortensen, atrapat a Sants per l'apagada: "Cal millorar la comunicació per a la gent"
- Resolució elèctrica nacional El Govern obre dos expedients a Red Eléctrica i Endesa per esbrinar les causes de l’apagada
- Danys a l’economia Impacte econòmic del tall de subministrament: Catalunya estima pèrdues de gairebé 900 milions d’euros