Decomissades 230 plantes de marihuana a Nou Barris

zentauroepp41209920 la plantaci de marihuana decomissada en un pis al districte171206101430 /
La Guàrdia Urbana de Barcelona va decomissar dimarts a la tarda 230 plantes de marihuana en diferent estat de creixement en un immoble del passeig d'Urrutia, al districte barceloní de Nou Barris.
La unitat d'investigació de la Guàrdia Urbana va iniciar les investigacions una vegada va poder comprovar la possible existència de la plantació i va sol·licitar una ordre judicial per accedir a l'immoble.
Notícies relacionadesUn cop obtinguda l'autorització judicial, els agents van accedir al local, on van comprovar que hi havia una plantació de marihuana. Així mateix, es va detectar per part dels tècnics de Fecsa que s'estava produint un consum fraudulent d'electricitat.
Els agents van detenir un home com a presumpte autor d'un delicte contra la salut pública en la seva variant de cultiu de marihuana, a més d'un delicte per defraudació de fluid elèctric. Una altra persona ha sigut imputada.
- Fenomen controvertit La venda de pisos ocupats prolifera a Barcelona i alimenta un ‘negoci’ paral·lel de desocupacions pagades
- MotoGp Marc Márquez demostra el seu enorme poder als EUA
- Catalunya ultima un pla per fitxar científics dels EUA
- Arribada a Espanya Fátima Ofkir, amnistiada després de passar 7 anys en una presó d’Oman: «Ja soc a casa, quan estigui estabilitzada podré parlar»
- Obituari Mor als 90 anys l’actor Richard Chamberlain, famós pel seu paper a ‘El pájaro espino’ i ‘Shogun’
- Almenys tres ferits per una allau a Naut Aran
- Barcelona, protagonista IMB School: com aprendre a liderar el negoci de la música
- La caixa de ressonància Assimilar tota la nova música ja és impossible: relaxi’s i disfruti
- Obituari Mor als 90 anys l’actor Richard Chamberlain, famós pel seu paper a ‘El pájaro espino’ i ‘Shogun’
- Barcelona ofereix 370.000 places a nens i adolescents per activitats durant l’estiu