FURTS A LA DISTRACCIÓ
Detingut per robar 29 mòbils en una nit al Primavera Sound
Els Mossos d'Esquadra fan una crida a les xarxes socials perquè els propietaris dels terminals acudeixin a comissaria

zentauroepp43568179 barcelona 31 05 2018 primavera sound ambiente y publico en180601100908 /
Els Mossos d’Esquadra han detingut aquest divendres a la matinada un home de 56 anys per presumptament furtar 29 telèfons mòbils a la zona del festival Primavera Sound de Barcelona, ha informat el cos policial a Europa Press.
El detingut va aixecar les sospites del personal de seguretat privada del festival al veure’l a la plaça Llevant amb una motxilla, en la qual van trobar els 29 dispositius, una tauleta i les targetes d’identificació d’abonat separades, per la qual cosa van avisar la policia catalana.
Consell a Twitter
Després de recuperar els dispositius sostrets, els Mossos han informat a través de les xarxes socials que les víctimes dels furts poden presentar denúncia a comissaria i que, aportant el número IMEI, els agents els tornaran el telèfon.
Has your mobile been stolen in @Primavera_Sound? If you are a victim, report it in a police station with the IMEI and we will return it to you. Tonight we have recovered 29 phones https://t.co/BRz6Y4XPiu https://t.co/lDaGB4LVzJ
— Mossos (@mossos) 1 de junio de 2018
- Final d’un pontificat L’ala dura del conclave augura un cisma si s’elegeix un papa continuista
- Polèmica en l’enterrament del Pontífex Un cardenal acusat d’encobrir delictes de pederàstia participarà en el ritu del tancament del taüt del Papa
- Final copa del rei Plantada històrica del Madrid a la Copa: ni entrena ni assisteix a les rodes de premsa
- Un mosso rescata els dos ocupants d'un cotxe després de xocar contra un mur i caure a una piscina
- Les principals cases d’apostes ja tenen un candidat favorit per ser el nou Papa
- Medi ambient Experts asseguren que Catalunya necessita noves xarxes de transport d’energia malgrat el rebuig de les MAT
- Barcelonejant Collboni poda roses i Pilar Eyre tanca la nit
- Entrevista Jordi Bertomeu, investigador del Vaticà: «Som davant el conclave més universal i també més incert»
- Nova zona verda Els veïns atapeeixen les noves Glòries en la seva inauguració malgrat la pluja: «Vaig pensar que no ho veuria acabat»
- Previsió meteorològica Catalunya torna a activar els avisos per pluges intenses per a aquest cap de setmana