TMB unifica l'oferta de transport per a turistes
El nou model integra els diferents serveis de mobilitat en una sola plataforma, un únic suport i una mateixa marca
turismo /
Transports Metropolitans de Barcelona (TMB) ha presentat aquest dijous una plataforma de serveis de transport per a turistes i visitants no residents a l’àrea metropolitana que, amb la marca Hola Barcelona, pretén resoldre les seves necessitats de mobilitat.
En un comunicat, TMB explica que l’estratègia, que es desenvoluparà en diferents fases, gira al voltant d’aquesta única marca paraigua que inclourà títols de transport, botiga electrònica, webs, xarxes socials, una aplicació mòbil i una àmplia gamma d’accions de màrqueting. Actualment, TMB ja ofereix als turistes i visitants els seus serveis de transport Barcelona Bus Turístic, Barcelona Night Tour, Telefèric de Montjuïc i Catalunya Bus Turístic, cada un per separat, així com els abonaments Hola BCN! de viatges il·limitats en dos, tres, quatre i cinc dies per a l’ús del transport urbà regular.
Suport en l’aire
El nou model passa per integrar els diferents serveis de mobilitat a una única plataforma, un únic suport i una mateixa marca, Hola Barcelona, que es presenta com la solució per a "tot el que necessita el visitant per moure’s per la ciutat". La clau per accedir a aquesta oferta de serveis serà el bitllet o targeta, sigui en suport magnètic, sense contacte o òptic.
Notícies relacionadesA través d’aquest suport s’establirà la vinculació amb els clients, com descomptes, premis, informació personalitzada, atenció a incidències, entre d’altres. A més, TMB ha previst canals de relació tant presencials com digitals i en xarxes socials. Com a primer pas, aquest estiu TMB ha remodelat la gamma d’abonaments d’entre dos i cinc dies, que ara es diuen Hola Barcelona Travel Card, i ha implantat la marca paraigua Hola Barcelona a la botiga electrònica, abans anomenada Barcelona Smart Moving, i en els seus perfils en xarxes socials, així com als webs del Barcelona Bus Turístic i el Telefèric de Montjuïc.
En fases successives, des de finals del 2018 i durant els anys 2019 i 2020, es desenvoluparan les versions en suport òptic i sense contacte dels abonaments i els bitllets dels transports de lleure de TMB, es crearà l’aplicació per a visitants i s’aniran integrant nous productes i serveis a la plataforma.