De matinada
Baralla al metro entre nois i vigilants a la sortida de la Fira d'Abril de Barcelona
Personal de seguretat s'ha enfrontat a un grup que ha intentat entrar sense pagar a l'estació d'El Maresme-Fòrum, de l'L-4
Un noi ha sigut detingut aquesta matinada per haver agredit els vigilants de seguretat del metro, que s’han enfrontat a un grup que ha intentat entrar sense pagar a l’estació de metro El Maresme-Fòrum, de l’L-4 de Barcelona, la qual cosa ha originat una baralla.
Fonts municipals han confirmat a Efe que el succés ha ocorregut cap a les quatre de la matinada i ha provocat que durant uns 20 minuts i, com a mesura de precaució, s’hagi tancat l’entrada del suburbà en aquesta parada, que és la més pròxima a la Fira d’Abril, que s’està celebrant aquests dies al Parc del Fòrum.
Segons les imatges gravades per una persona que era allà, a les quals Efe ha tingut accés, un grup de nois s’han enfrontat als vigilants de l’estació, als quals han clavat empentes i puntades de peu, i els han insultat i llançat objectes, des d’ampolles d’aigua fins a mobiliari urbà.
Notícies relacionadesAl final, alguns d’ells han arribat fins a l’andana, on hi ha hagut algunes persecucions entre crits.
Els serveis de seguretat del metro han sol·licitat la presència dels Mossos d’Esquadra i la Guàrdia Urbana, que hi han acudit i han detingut un dels nois del grup que s’han enfrontat als vigilants de seguretat, que han fet ús de les porres per defensar-se dels atacs dels nois.
- Habitatge El milionari José Elías opina sobre comprar o llogar el 2025: "Si guanyes 2.000 euros al mes..."
- Sergio Peris-Mencheta, actor i director: "Des de la malaltia, la meva imaginació s’ha alliberat"
- 1.080 vivendes i un gran parc Una inversió milionària i el futur Clínic rellancen el sector Can Rigalt al nord de l’Hospitalet
- Atac a Berlín Ferit greu un turista espanyol apunyalat prop del monument de l’Holocaust
- Consum Bon Preu accelera la seva expansió i obrirà 12 nous súpers aquest any
- Càrrecs públics ¿Què ha passat amb els consellers d’ERC sis mesos després del final del Govern d’Aragonès?
- MONEDES DIGITALS El robatori de criptomonedes més gran de la història: uns ‘hackers’ s’emporten 1.500 milions de dòlars del gegant Bybit
- Alto el foc a Gaza Hamàs completa l’alliberament dels ostatges israelians vius de la primera fase de la treva
- Criança El pediatre Carlos González aclareix la importància d’entendre i gestionar els desitjos infantils: «Cedir no és perdre autoritat…»
- Després les polèmiques declaracions de la 'consellera' Parlon Estigmatizar és pensar que trastorn mental és sinònim de violència