Quatre detinguts per intentar cremar viu un home a Barcelona
Els arrestats haurien provocat divendres passat un incendi en un domicili al carrer Magatzems amb una persona a dins lligada de peus i mans
Els Mossos d’Esquadra han detingut quatre homes per haver intentat matar un home en l’incendi provocat divendres passat en un pis del carrer Magatzems, al barri de la Barceloneta (Barcelona). La policia acusa els quatre, de nacionalitat pakistanesa, de temptativa d’assassinat. L’home, a qui van lligar de peus i mans, va poder fugir per la finestra després de deslligar-se.
La investigació d’aquest incendi va precipitar un operatiu policial antidroga juntament amb la Guàrdia Urbana dissabte al matí, que va acabar amb 12 persones detingudes i tres punts de venda de droga desmantellats. Entre els arrestats hi havia dos homes relacionats amb l’incendi, que van quedar detinguts per una temptativa d’assassinat. Els altres dos han sigut detinguts aquest dijous.
Els primers dos van ingressar a la presó després d’haver passat a disposició judicial dilluns. La investigació es va mantenir oberta per localitzar i detenir altres persones relacionades amb els fets. Els investigadors ja els tenien identificats. Dimecres a la tarda, els Mossos van detenir un tercer home. El quart ha sigut detingut aquest matí per la Policia Nacional a requeriment dels Mossos, quan es trobava a unes dependències de la Policia Nacional. Els dos nous detinguts, que es troben en dependències policials, passaran els propers dies a disposició judicial.
- Educació a Catalunya Les escoles La Farga i la Vall comuniquen a les famílies que segregaran per sexe i que perdran el concert
- Investigació La desigualtat també arriba al llit: per què les dones tenen menys orgasmes en relacions heterosexuals
- Malalties mentals Un actor de 'Merlí' se sincera sobre la depressió que va patir durant la sèrie: "Em va salvar la vida"
- Al Congrés Óscar Puente, sobre les fallades a Rodalies: «Si hi invertim més, fem inviable la prestació del servei»
- Consellera del Govern L'oposició critica que Martínez Bravo visqui entre Madrid i Barcelona i li demana que corregeixi "aquest fet inèdit"