Les interrupcions del subministrament elèctric
Tremosa convoca Colau després que aquesta denunciï que no li tornava les trucades
El conseller cita per a aquest divendres l’alcaldessa i alcaldes d’altres localitats pels talls de llum
La situació ha afectat Torre Baró i el Raval i altres barris de diversos municipis
L’alcaldessa de Barcelona, Ada Colau, i altres alcaldes de localitats afectades per la situació es reuniran aquesta divendres a les 4 de la tarda amb el conseller d’Empresa i Coneixement, Ramon Tremosa, per abordar els talls de subministrament elèctric, que a Barcelona han tingut lloc al Raval i Torre Baró, i que s’han donat en barris de diferents municipis.
La trobada va ser reclamada per Colau dimarts, en una carta enviada a Tremosa. També va enviar missives per demanar una reunió al president d’Endesa, Juan Sánchez-Calero, i una altra en què demanava recolzament a la vicepresidenta del Govern i ministra de Transició Ecològica, Teresa Ribera.
A la ràdio
Notícies relacionadesLa resposta de Tremosa ha arribat mitjançant un missatge a la xarxa social Twitter, després que Colau denunciés en una entrevista a Ser Catalunya que trucava cada dia al titular d’Empresa i que aquest no li havia contestat a les trucades. Tremosa ha replicat amb un missatge en el qual adjuntava la carta amb la qual havia respost a la de l’alcaldessa: «La faig pública per sortir al pas dels que diuen que no he contestat».
Encreuament de tuits
Colau ha enviat un altre missatge a Twitter en què li deia: «Més enllà de la relació epistolar, li demano que contesti alguna de les meves trucades diàries. Els talls de llum que pateixen milers de catalans ho justifica». També li indicava que és més fàcil agafar el telèfon que tuitejar i l’instava a reunir-se amb «els molts municipis afectats». Al cap d’una estona, l’alcaldessa ha explicat, en un altre tuit, que ja havia parlat amb Tremosa: «Hem acordat que la Generalitat convoqui amb urgència els ajuntaments afectats per abordar els talls d’Endesa».
- Privacitat "Jo mai dono el DNI": un expert explica com donar les teves dades de forma segura en hotels i allotjaments
- Futbol Noves imatges del Camp Nou: així serà com quedarà l’estadi
- Pèls de punta Gonzalo Bernardos adverteix del "festival" immobiliari que ve: "L'habitatge de compra es posarà molt car..."
- EUA ¿Caos o mètode? L’Acord de Mar-a-Lago, el pla que donaria un sentit a la guerra comercial de Trump
- Desembarcament Els avantatges i els perills de portar l’esperit de ‘Sálvame’ a TVE: «Són personatges televisius difícils de domar»
- El nou tauler global Meloni es llança a salvar les relacions comercials entre Europa i els EUA
- Contra els houthis 58 morts i un centenar de ferits en un bombardeig dels EUA al Iemen
- TENNIS Alcaraz es recompon i segueix endavant a Barcelona
- Bàsquet El Madrid, al ‘play-off’ a base de triples
- EL PARTIT DE CORNELLÀ Un Espanyol motivat allarga la bona ratxa contra el Getafe