Denúncia penal de la Urbana
Enxampat un conductor a 171 km/h a la ronda de Dalt de Barcelona

La Guàrdia Urbana de Barcelona ha denunciat un conductor a qui van detectar de matinada circulant a 171 quilòmetres per hora en un tram de la ronda de Dalt, en sentit Besòs, on la velocitat està limitada a 80, segons ha explicat a les xarxes.
Notícies relacionades📸 Denunciem penalment un 🚗 que circulava a 171 km/h en un lloc limitat a 80 km/h.
— Guàrdia Urbana Barcelona (@GUBBarcelona) 17 de enero de 2022
Excedir els límits de velocitat és una conducta de risc que pot comportar:
🔗 Pena de presó de 3 a 6 mesos
📝 Multa de 6 a 12 mesos
🚇 Privació del dret a conduir d'1 a 4 anys#gubUDIG pic.twitter.com/Vmy3aRO7PD
La policia municipal ha recordat que superar els límits de velocitat és una conducta de risc que pot comportar una pena de presó de 3 a 6 mesos, una multa de 6 a 12 mesos i la privació del dret a conduir d’1 a 4 anys.
Precisament aquest dissabte la policia municipal també va comunicar la denúncia penal a un altre conductor en aquesta mateixa via caçat a 160 quilòmetres per hora en un tram de 60 com a màxim.
- Successos Els Mossos investiguen una baralla entre un home i el coronel Pedro Baños mentre firmava llibres per Sant Jordi
- Accident Un funeral multitudinari acomiada la família Escobar-Camprubí
- Novetat Cercle blau a Whatsapp de Meta AI: com treure'l del telèfon
- Sant Jordi 2025, la festa del 23 d'abril Cercas, Bosch i Dueñas coronen un Sant Jordi miraculós i pletòric
- Ciutat vella Els comerciants del Raval reivindiquen la presència de ‘skaters’
- El Govern cedeix davant d’ERC i fragmentarà la injecció de més recursos per tenir estabilitat sense pressupostos
- En delictes de furts lleus El fiscal superior de Catalunya planteja recuperar l’arrest de 30 dies per multireincidència
- Guerra a Ucraïna Brussel·les defensa la integritat territorial d’Ucraïna davant la proposta de pau de Trump
- ALERTA DELS METGES Més del 90% dels nens d’entre 4 i 10 anys supera el límit d’exposició a les pantalles: «És molt perillós»
- Futbol Declaracions oficials de One Box i del Barça sobre l'"inacceptable" fallada en l'enviament de les entrades de la Final de la Copa