105 metres d’eslora
El ‘Lady Moura’, un dels superiots més luxosos del món, atraca al port de Barcelona
El multimilionari saudita Nasser Al-Rashid va vendre l’any passat el barco a un multimilionari mexicà
El superiot ‘Lady Moura’, un dels més grans i luxosos del món, amb 105 metres d’eslora, està atracat al Port Vell de Barcelona.
L’embarcació, construïda el 1990 i definida pels seus luxes com el iot de «les mil i una nits», era propietat del multimilionari saudita Nasser Al-Rashid, que l’any passat la va vendre a un empresari multimilionari mexicà.
Amb capacitat per a 27 convidats i una tripulació de 71 persones, el superiot va ser construït a les drassanes alemanyes Blohm + Voss, té un pes de 7.700 tones, una mànega de 18 metres i un calat de 5,5 metres.
200 milions de dòlars
Notícies relacionadesValorat en més de 200 milions de dòlars, quan es va avarar el 1990 era el novè iot privat més gran del món, tot i que amb els anys ha anat quedant relegat i ara ocupa el lloc 48è en mida, malgrat que encara se’l continua considerant un dels 10 més luxosos del món.
Equipat fins i tot amb un heliport i capaç de solcar el mar a més de 20 nusos per hora propulsat per dos motors dièsel KHD-MWM, cada un amb una potència de 5.050 kW, el barco també disposa d’una sala de cine, una discoteca, un gimnàs i 13 habitacions de luxe a les seves set plantes.
- Polèmica en l’enterrament del Pontífex Un cardenal acusat d’encobrir delictes de pederàstia participarà en el ritu del tancament del taüt del Papa
- Final d’un pontificat L’ala dura del conclave augura un cisma si s’elegeix un papa continuista
- INTOXICACIÓ El glop d’‘aigua’ que gairebé mata un home a Vigo: «En segons vaig notar que em cremava viu per dins»
- Diligències obertes Barcelona aprova la reforma de la Masia del Barça malgrat la investigació de la Fiscalia
- Operaven a Catalunya La Policia Nacional expulsa 24 multireincidents amb més de 200 detencions per homicidi, robatori o agressió sexual
- Final copa del rei Plantada històrica del Madrid a la Copa: ni entrena ni assisteix a les rodes de premsa
- Flick demana protegir els àrbitres abans de la final: "No respectar-los és no tenir fair play"
- Horari i on veure el funeral del papa Francesc per televisió
- Benestar Álvaro Bilbao, psicòleg: "Preocupar-se molt per les coses pot ser un símptoma de salut mental fràgil"
- Un mosso rescata els dos ocupants d'un cotxe després de xocar contra un mur i caure a una piscina