Publicitat amb humor
La ‘pepsiana’ que fa furor a Barcelona
La companyia de begudes ensucrades pinta una reixa d’una discoteca del barri d’Horta per fer un acudit dolent (però que fa riure)

barcelona/pepsi.jpg /
La rivalitat entre Coca-Cola i Pepsi és històrica, però té un detonant: el 1975, en un test cec de sabors, les llaunes blaves van guanyar les vermelles, malgrat que les vendes donaven la raó a la companyia de l’‘espurna de la vida’. Des d’aleshores, les dues begudes ensucrades traslladen les seves batalles del ring del consum al de la publicitat. Però en lloc de donar cops, fan picades d’ullet mordaces. Això agrada. I molt. En un nou capítol, Pepsi ha aconseguit la complicitat de la gent en una persiana d’un establiment del barri d’Horta de Barcelona amb un acudit dolent però d’aquests que et treuen un somriure involuntari.
La usuària @fawkesartt de Twitter passejava pel carrer Tajo de Barcelona i va veure la persiana abaixada de la discoteca D’Lax. La pintada de la reixa la feia diferent de totes les altres. Escrit sobre un fons negre i junt amb un logo de la marca de refrescos, es pot llegir: «Hem pintat una persiana de Pepsi només per poder anomenar-la ‘pepsiana’».
Joc de paraules al carrer Tajo
El joc de paraules ha agradat a l’aparador més gran del món, les xarxes socials: la ‘pepsiana’ més ‘in’ de Barcelona s’ha convertit en un fenomen viral i ja supera els més de 50.000 ‘likes’.
Notícies relacionadesCom a bon acudit dolent, l’anunci acaba amb un «perdó». Tan perdonada està la marca del ‘desafiament Pepsi’ que els usuaris van aprofitar l’ocasió per recordar altres campanyes emblemàtiques, tan punxants com el nom de la gasosa: es diu així perquè es fabrica amb l’enzim digestiu pepsina.
La marca blava ja va felicitar el Nadal de manera original i va canviar el color del Pare Noel el 2019. «Res fa millor gust que una felicitació de la competència. ¿O sí?», deia un altre anunci per promocionar el refresc sense sucre. Un altre de molt recordat va ser aquell que deia que «tothom vol ser heroi», en què apareixia una llauna de cua com Superman, i quan s’obria la camisa lluïa Pepsi.
- Habitatge El milionari José Elías opina sobre comprar o llogar el 2025: "Si guanyes 2.000 euros al mes..."
- Consum Bon Preu accelera la seva expansió i obrirà 12 nous súpers aquest any
- 1.080 vivendes i un gran parc Una inversió milionària i el futur Clínic rellancen el sector Can Rigalt al nord de l’Hospitalet
- Educació L'escola 'miracle' al barri del Besòs de Barcelona: de suspendre a estar per sobre de la mitjana en català i extraescolars
- Totes les estrenes i tornades Les 10 sèries que no et pots perdre aquest febrer
- Criança El pediatre Carlos González aclareix la importància d’entendre i gestionar els desitjos infantils: «Cedir no és perdre autoritat…»
- Després les polèmiques declaracions de la 'consellera' Parlon Estigmatizar és pensar que trastorn mental és sinònim de violència
- Consells pràctics El truc casolà perquè la goma de la rentadora quedi com nova
- Nations league Espanya remunta contra Bèlgica amb dos gols en l’afegit
- EL PARTIT DE MENDIZORROtZA L’Espanyol afronta un partit amb valor doble a Vitòria