A Barcelona
Ferida greu una dona en una agressió masclista al barri de Gràcia
Els Mossos busquen l’autor de l’apunyalament, que ha tingut lloc al carrer de Vic

Una dona ha sigut agredida amb una arma blanca aquest diumenge al carrer de Vic del barri de la Vila de Gràcia, a Barcelona. Els Mossos d’Esquadra busquen l’autor de l’apunyalament, que era o havia sigut parella sentimental de la víctima, per la qual cosa es tractaria d’un nou cas de violència masclista.
Segons explica la policia autonòmica, el succés ha tingut lloc cap a les tres de la tarda, en un carrer a passos de la Travessera de Gràcia. La dona ha resultat ferida de gravetat i traslladada a un centre hospitalari, mentre que l’agressor havia fugit.
Betevé informa que la treballadora d’una cocteleria de la zona ha sentit crits i al sortir al carrer ha vist la dona ferida i un home que fugia després de llançar a terra un ganivet de cuina. La mateixa font afegeix que l’home era parella de la víctima.
- Fenomen controvertit La venda de pisos ocupats prolifera a Barcelona i alimenta un ‘negoci’ paral·lel de desocupacions pagades
- MotoGp Marc Márquez demostra el seu enorme poder als EUA
- Catalunya ultima un pla per fitxar científics dels EUA
- Arribada a Espanya Fátima Ofkir, amnistiada després de passar 7 anys en una presó d’Oman: «Ja soc a casa, quan estigui estabilitzada podré parlar»
- Obituari Mor als 90 anys l’actor Richard Chamberlain, famós pel seu paper a ‘El pájaro espino’ i ‘Shogun’
- Almenys tres ferits per una allau a Naut Aran
- Barcelona, protagonista IMB School: com aprendre a liderar el negoci de la música
- La caixa de ressonància Assimilar tota la nova música ja és impossible: relaxi’s i disfruti
- Obituari Mor als 90 anys l’actor Richard Chamberlain, famós pel seu paper a ‘El pájaro espino’ i ‘Shogun’
- Barcelona ofereix 370.000 places a nens i adolescents per activitats durant l’estiu