Botiga temporal

Torna el furor per Shein en la seva nova ‘pop-up store’ a Barcelona

  • La botiga de l’‘e-commerce’ obre les portes durant deu dies al centre de la ciutat

  • Aquesta vegada, a diferència de la ‘showroom’ temporal que va obrir al juny, sí que es poden comprar els ítems de la botiga

FERRAN NADEU

2
Es llegeix en minuts
Judit Bertran
Judit Bertran

Periodista

Ubicada/t a Barcelona

ver +

El rei de l’‘ultra fast fashion’, Shein, ha obert les portes d’una de nova ‘pop-up store’ a Barcelona, la més gran d’Espanya. I ho ha fet quatre mesos després del ‘showroom’ que va decebre tanta gent per no poder comprar els productes que oferien.

Les primeres clientes de la llarga cua hi han acudit sobre les sis de la matinada i mitja hora abans de la gran obertura ja hi havia fins a 160 persones esperant amb ànsia –ara sí– poder comprar els articles de la famosa ‘e-commerce’. Amb un aforament limitat a les 300 persones, els punts d’entrada i de sortida s’han controlat mitjançant comptadors i tiquets numerats per evitar el caos i garantir una compra tranquil·la.

L’Elisenda, de 25 anys i clienta habitual de Shein, ha sigut de les primeres a arribar i ràpidament s’ha adonat que hi havia més gent que l’última vegada, ja que aquesta vegada sí que es podien comprar peces. A més, ha destacat que no venia a veure la qualitat de les peces, sinó com eren les talles; l’Olga, una dona d’avançada edat, també venia a comprovar-ho: «Hem de comprar el mateix vestit per a moltes dones i totes tenim talles diferents. Ens en volem assegurar provant-nos les peces abans de demanar-los per internet i jugar a l’atzar».

Amb la sobtada baixada de temperatures i a les portes de Nadal, molts tenien al cap comprar la roba que es posarien els dies més destacats de l’any, així que els jerseis, el cuir i els lluentons han sigut els més exitosos de la botiga. La secció de maquillatge també ha sigut una de les més demandades, ja que les dependentes de la botiga eren qui proporcionaven els productes de la línia Sheglam –pròpia de Shein i viral a les xarxes– que demanaven els clients, en fila.

Oberta deu dies

El famós ‘e-commerce’ de Shein, destacat pels seus baixos preus, ha ubicat la seva nova botiga temporal a l’avinguda Portal de l’Àngel, 15, al centre de Barcelona, i estarà oberta de 10 a 20 hores de dilluns a dissabte fins al 29 de novembre. L’espai té més de 900 metres quadrats de superfície i inclou els ítems més representatius de les diferents seccions del seu ‘e-commerce’, entre elles les d’home, dona, ‘curvy’, bellesa i ‘home and lifestyle’.

Notícies relacionades

Però ni tan sols la gran acollida de les diferents botigues temporals de la marca, obertes tant a Madrid com a Barcelona, ha decantat la decisió de l’empresa d’obrir una botiga física fixa. De moment, Shein ha decidit apostar per les botigues ‘pop-up’ o temporals per mostrar de manera exclusiva alguns dels seus milers de productes.

Javi, de 25 anys, s’ha mostrat satisfet que hi hagi almenys una ‘pop-up store’, tot i que sigui temporal, ja que és una oportunitat per poder palpar les peces i també provar-se-la abans de decidir-se a comprar-la no: «És millor poder comprovar-ho».