Viatge cancel·lat
«Ens han deixat tirats»: odissea en un vol Munic-Barcelona
Els afectats, molts barcelonins, han hagut de passar la nit a l’aeroport o pagar-se ells mateixos un hotel

Aquest diumenge a la nit, viatgers que tenien previst volar des de Munic (Alemanya) fins a Barcelona amb Lufthansa s’han quedat a terra i sense una alternativa viable.
Segons ha relatat un dels afectats, Oriol Puig, el vol havia de sortir de la ciutat alemanya a les 20.45 hores. A les 23.00, van anunciar que la tripulació no estava disponible i, una mitja hora després, l’aerolínia els va informar que el vol s’havia cancel·lat.
Molts dels afectats són barcelonins i han hagut de passar la nit a l’aeroport o pagar-se amb diners de la seva butxaca una habitació d’hotel per dormir, ja que, segons denuncien, Lufthansa no els ha proporcionat cap opció d’allotjament.
La companyia @lufthansa ens ha deixat tirats a milers de persones a l’aeroport de München.
— Oriol Puig 🇪🇭 🔻 (@Pumocat) 12 de diciembre de 2022
No ens dona Hotel, ni transport, ni alternatives DE RES.
A les 12 han tancat el mostrador de reclamacions i NO ENS RECOLOQUEN A CAP VOL.
És vergonyós. @consumcat pic.twitter.com/R95PlPLBpc
El mateix usuari ha explicat que, quan ha trobat un hotel pel seu compte i després de més d’una hora de cua per a un taxi, ha arribat a l’establiment i li ha tocat fer «més d’una hora de cua» a l’exterior de l’edifici, i amb les baixes temperatures que s’estaven donant a Munic de matinada. «¿Dormirem? Ni idea», ha dit indignat.
Després d’aquesta mala experiència, la companyia Lufthansa sembla que ha donat, a la fi, una alternativa al viatger afectat: recol·locar-lo en un vol que arribarà a Barcelona dimarts a la nit (dos dies després del que tenia previst), després de fer dues escales: una a Frankfurt i una altra a París.
Son les 4 del matí i m’acaben de donar una habitació que haig de pagar i després barallar per que hem tornin els diners.
— Oriol Puig 🇪🇭 🔻 (@Pumocat) 12 de diciembre de 2022
Ara mateix @lufthansa em dona una alternativa (de merda) per tornar a casa:
Arribar dimarts a la nit després de dues escales.
Estic molt emprenyat! pic.twitter.com/reUGXCAMOV
Davant d’aquesta situació, el viatger afectat ha demanat ajuda a Twitter per trobar un advocat expert en aquestes incidències relaiconadas amb aerolínies. «Som moltes les persones afectades», assevera.
Barcelona Lufthansa Twitter Xarxes socials Transport aeri Transports Alemanya Avions Aerolínies Aeroports
- Habitatge El milionari José Elías opina sobre comprar o llogar el 2025: "Si guanyes 2.000 euros al mes..."
- Sergio Peris-Mencheta, actor i director: "Des de la malaltia, la meva imaginació s’ha alliberat"
- 1.080 vivendes i un gran parc Una inversió milionària i el futur Clínic rellancen el sector Can Rigalt al nord de l’Hospitalet
- Atac a Berlín Ferit greu un turista espanyol apunyalat prop del monument de l’Holocaust
- Consum Bon Preu accelera la seva expansió i obrirà 12 nous súpers aquest any
- Càrrecs públics ¿Què ha passat amb els consellers d’ERC sis mesos després del final del Govern d’Aragonès?
- MONEDES DIGITALS El robatori de criptomonedes més gran de la història: uns ‘hackers’ s’emporten 1.500 milions de dòlars del gegant Bybit
- Criança El pediatre Carlos González aclareix la importància d’entendre i gestionar els desitjos infantils: «Cedir no és perdre autoritat…»
- Després les polèmiques declaracions de la 'consellera' Parlon Estigmatizar és pensar que trastorn mental és sinònim de violència
- Consells pràctics El truc casolà perquè la goma de la rentadora quedi com nova