Viatge cancel·lat
«Ens han deixat tirats»: odissea en un vol Munic-Barcelona
Els afectats, molts barcelonins, han hagut de passar la nit a l’aeroport o pagar-se ells mateixos un hotel
Aquest diumenge a la nit, viatgers que tenien previst volar des de Munic (Alemanya) fins a Barcelona amb Lufthansa s’han quedat a terra i sense una alternativa viable.
Segons ha relatat un dels afectats, Oriol Puig, el vol havia de sortir de la ciutat alemanya a les 20.45 hores. A les 23.00, van anunciar que la tripulació no estava disponible i, una mitja hora després, l’aerolínia els va informar que el vol s’havia cancel·lat.
Molts dels afectats són barcelonins i han hagut de passar la nit a l’aeroport o pagar-se amb diners de la seva butxaca una habitació d’hotel per dormir, ja que, segons denuncien, Lufthansa no els ha proporcionat cap opció d’allotjament.
La companyia @lufthansa ens ha deixat tirats a milers de persones a l’aeroport de München.
— Oriol Puig 🇪🇭 🔻 (@Pumocat) 12 de diciembre de 2022
No ens dona Hotel, ni transport, ni alternatives DE RES.
A les 12 han tancat el mostrador de reclamacions i NO ENS RECOLOQUEN A CAP VOL.
És vergonyós. @consumcat pic.twitter.com/R95PlPLBpc
El mateix usuari ha explicat que, quan ha trobat un hotel pel seu compte i després de més d’una hora de cua per a un taxi, ha arribat a l’establiment i li ha tocat fer «més d’una hora de cua» a l’exterior de l’edifici, i amb les baixes temperatures que s’estaven donant a Munic de matinada. «¿Dormirem? Ni idea», ha dit indignat.
Després d’aquesta mala experiència, la companyia Lufthansa sembla que ha donat, a la fi, una alternativa al viatger afectat: recol·locar-lo en un vol que arribarà a Barcelona dimarts a la nit (dos dies després del que tenia previst), després de fer dues escales: una a Frankfurt i una altra a París.
Son les 4 del matí i m’acaben de donar una habitació que haig de pagar i després barallar per que hem tornin els diners.
— Oriol Puig 🇪🇭 🔻 (@Pumocat) 12 de diciembre de 2022
Ara mateix @lufthansa em dona una alternativa (de merda) per tornar a casa:
Arribar dimarts a la nit després de dues escales.
Estic molt emprenyat! pic.twitter.com/reUGXCAMOV
Davant d’aquesta situació, el viatger afectat ha demanat ajuda a Twitter per trobar un advocat expert en aquestes incidències relaiconadas amb aerolínies. «Som moltes les persones afectades», assevera.
Barcelona Lufthansa Twitter Xarxes socials Transport aeri Transports Alemanya Avions Aerolínies Aeroports
- Dos clubs de BCN repeteixen al top 10 mundial del 2024
- Tres hores que van canviar el Barça
- El jesuïta Peris, davant el jutge per la denúncia d’un abús no prescrit
- Dos milions de catalans es beneficiaran de la llei de salut bucodental
- El Govern agilitzarà els 10 tràmits ‘online’ més utilitzats per a la sol·licitud d’ajudes
- Al minut Guerra d’Israel en directe: última hora sobre el final de la treva a Gaza, l’ajuda humanitària i reaccions
- Shopping Black Friday 2022: les millors ofertes d’Amazon
- SHOPPING Helly Hansen té les millors rebaixes d’hivern: ¡a meitat de preu!
- Com més població, més recursos
- L’Advocacia de l’Estat veu compatible la condemna del procés i l’amnistia