Seguretat
L’ATM aprova avui la prohibició de pujar amb patinets elèctrics al transport públic
La mesura afecta els trens de Renfe, els de FGC, els busos, el metro i el tramvia

Aquest dilluns, l’Autoritat del Transport Metropolità (ATM) aprovarà la prohibició d’entrar amb patinets elèctrics al transport públic. Això afecta els trens de Renfe, els de Ferrocarrils de la Generalitat (FGC), els busos, el metro i el tramvia.
El Consell d’Administració de l’ATM prendrà aquesta decisió per evitar accidents per sobreescalfament de les bateries d’aquests patinets, segons avança ‘La Vanguardia’. Un succés com aquest ja va ocórrer fa unes setmanes en un comboi de FGC, on un patinet es va incendiar i va ferir tres passatgers. El maquinista va haver d’aturar el tren de cop i apagar les flames.
Per ara, aquesta prohibició s’aplicarà durant sis mesos, mentre l’ATM prepara el reglament definitiu. La futura regulació permanent podria decretar que continuï la prohibició de pujar patinets al transport públic o es podria limitar a simplement no deixar carregar aquests vehicles dins del transport.
Barcelona Metro Transport públic Transports Patinets elèctrics Patinets Metro de Barcelona TMB - Transports Metropolitans de Barcelona Ferrocarrils de la Generalitat AMB ( Àrea Metropolitana de Barcelona )
- Les principals cases d’apostes ja tenen un candidat favorit per ser el nou Papa
- Els bojos són ells, ells
- Final de la Copa del Rei Les 8 hores que van portar el futbol espanyol al caire de l’abisme: «El Madrid no ens pot demanar que canviem els àrbitres»
- Kounde decideix una final apoteòsica
- Flick despulla el Madrid (cap. III)
- «UNA NIT PERFECTA» Flick, l’amo de les finals, despulla el Madrid (capítol III)
- Futbol Un Barça feliç es classifica per a la seva cinquena final de la Champions consecutiva (1-4)
- La caixa de ressonància ¿Un concert pot competir amb un Barça-Madrid?
- Jordi Herreruela: «A Barcelona fa falta un escenari de 60.000 o 80.000 espectadors dissenyat per a la música»
- Loteries Números premiats a la Grossa de Sant Jordi 2025: primer, segon i tercer premi