Del seu marit mort
Ensurt a Barcelona: una dona troba una granada en un calaix de casa seva
Els artificiers dels Mossos han acudit al domicili per desactivar el projectil explosiu

Aquest dimarts al matí, una senyora s’ha emportat un bon ensurt al mirar entre els calaixos del seu pis del districte de Sarrià-Sant Gervasi, a Barcelona: hi ha trobat una granada, que pertanyia al seu marit mort.
Fonts dels Mossos d’Esquadra han explicat a aquest diari que la dona, després de trobar l’objecte, ha alertat la policia cap a les 9.00 hores d’aquest matí. Davant l’avís que podria tractar-se d’una granada, s’han activat els Tècnics Especialistes en Desactivació d’Artefactes (TEDAX), que s’han desplaçat fins a la vivenda de la senyora.
Una vegada al pis, els tècnics han fet les corresponents comprovacions i han pogut constatar que, efectivament, es tractava d’una granada de mà real. Així doncs, han procedit a retirar l’objecte de manera segura per a la seva posterior desactivació, tal com preveu el protocol en aquests casos.
- Fenomen controvertit La venda de pisos ocupats prolifera a Barcelona i alimenta un ‘negoci’ paral·lel de desocupacions pagades
- Els treballadors podran avançar tres anys la jubilació parcial a partir de demà
- Pòdcast José Elías ho deixa clar: en què invertir per tenir rendibilitat sense riscos
- MotoGp Marc Márquez demostra el seu enorme poder als EUA
- A partir del 2 d’abril Novetats en la Renda 2024: pagament per bizum, deducció per lloguer i millora per als donatius
- TRIBUNALS Alves podria cobrar una indemnització de fins a 20.200 euros
- Estratègia institucional per atraure talent Catalunya oferirà 78 places a científics dels EUA amb una dotació de 30 milions
- Editorial De la bronca a la proposta
- El mar al voltant Preparats, llestos, però ¿ja?
- Dolor i ràbia entre els familiars "Els tenien treballant en una ratera"