Okupació mediàtica
La jutge desestima les mesures cautelars per desallotjar la Ruïna a la Bonanova
La Sareb apressa el desallotjament dels edificis okupats a la Bonanova per «seguretat pública»
La plaça de la Bonanova: zona zero d’una batalla veïnal i política en plena precampanya
Cs, Vox i Valents lluiten per rendibilitzar les protestes contra els okupes de la Bonanova

El Jutjat de Primera Instància número 39 de Barcelona, on hi ha el procediment conseqüència de la demanda presentada per la Sareb contra l’ocupació de la finca que té en propietat coneguda com a La Ruïna, a la Bonanova, ha desestimat la petició de mesura cautelar presentada per la propietat per portar a terme el desallotjament.
El Tribunal Superior de Justícia de Catalunya (TSJCat) ha informat aquest dijous que la magistrada ha desestimat la mesura perquè «processalment no es pot acollir».
Aquesta demanda, que afecta la finca coneguda com ‘La Ruïna’, va ser presentada a principis d’any, notificada als okupes i va ser contestada. «Això obliga, segons la llei, a escoltar la part contrària i transitar per una sèrie d’etapes processals», han explicat des del TSJCat. Les mateixes fonts afirmen que «la part contrària (els okupes) està personada degudament en el procediment».
- Els Mossos volen que els forenses aclareixin si Tenneco causa càncer
- Tribunals Qui és Inés Guardiola, l'advocada que ha aconseguit l'absolució de Dani Alves
- Tribunals El TSJC absol Alves d’agressió sexual a una jove a la discoteca Sutton
- 57.000 persones cribrades El test de sang en femta és tan eficaç com la colonoscòpia per detectar càncer de còlon, segons l’estudi més gran fins ara
- Pressupostos prorrogats El Govern avisa que no es podrà mantenir la gratuïtat de Rodalies sense un nou suplement de crèdit
- Criança El pediatre Carlos González explica la importància de la dependència emocional amb els fills: "Tots tenim una dependència dels nostres pares..."
- Amb Liam Neeson El racó de Sant Cugat del Vallès que està ja en la història del cinema
- BÀSQUET Chimezie Metu s’operarà d’una greu lesió la setmana que ve als EUA
- Motociclisme Jorge Martín: "Aquest no és el meu Mundial, serà l’any que ve"
- Moda Rita Miller Atelier ‘capbussa ’ les seves nòvies en un spa de luxe