Investigació policial
Mor una vianant al ser atropellada per una moto al barri de Gràcia de Barcelona
La víctima, de 33 anys, ha mort hores després del sinistre al centre hospitalari on havia sigut traslladada

Una vianant de 33 anys ha mort al ser atropellada per una moto al barri de Gràcia de Barcelona aquest dijous al capvespre, segons ha informat l’ajuntament a Europa Press.
La dona va resultar greument ferida i ha mort hores després del sinistre al centre hospitalari on havia sigut traslladada. La Guàrdia Urbana investiga les causes de l’accident, que va passar cap a les 20 hores de dijous a l’encreuament entre l’avinguda de la Riera de Cassoles i el carrer de Bretón de los Herreros.
- Els Mossos volen que els forenses aclareixin si Tenneco causa càncer
- Tribunals Qui és Inés Guardiola, l'advocada que ha aconseguit l'absolució de Dani Alves
- Reforma pendent El final del canvi d’hora apunta al 2026
- Set projectes multiplicaran la potència cultural de Barcelona
- El TSJC absol Alves d’agressió sexual a una jove al Sutton el 2022
- ChatGPT La IA aposta per aquest barri de Barcelona per viure: "On tradició i modernitat es troben"
- Pla pilot El Govern concedirà beques de 500 euros al mes per estudiar Filologia Catalana i augmentar la xifra de professors
- Catalunya Media City Salvador Illa presenta el ‘hub’ audiovisual Catalunya Media City a les Tres Xemeneies
- Crisi transatlàntica ¿Per què el Vell Continent és tan important per als EUA? Desmuntant el mite de l’Europa parasitària de Trump
- Avançar el rellotge ¿Quan és el canvi d’hora del 2025? Data de l’arribada de l’horari d’estiu