Esdeveniment esportiu

Barcelona promociona la Vuelta ciclista amb una gran lona a la Gran Vía de Madrid

Barcelona promociona la Vuelta ciclista amb una gran lona a la Gran Vía de Madrid

Turisme de Barcelona

1
Es llegeix en minuts
El Periódico

El dissabte 26 d’agost, la Vuelta Ciclista a Espanya farà la seva sortida des de Barcelona, un esdeveniment insòlit, si tenim en compte que és la segona vegada en la història que la capital catalana acull una sortida oficial, després que ho fes per primera vegada el 1962. Així mateix, Barcelona acollirà dues arribades de la carrera de les dues primeres jornades: una contrarellotge per equips i una etapa de mitja muntanya.

Per promocionar aquesta cita esportiva, Turisme de Barcelona ha començat la campanya publicitària de la Vuelta a Barcelona, amb una gran lona que ha desplegat aquest dimarts al número 54 de la Gran Vía de Madrid, i el vinilat d’un tren AVE de Renfe, amb els missatges «‘Barcelona está de vuelta’» i «‘Ven a Barcelona, vive la vuelta’».

El consorci de Turisme Barcelona ha explicat, en un comunicat que durant els dies que envoltaran el 26 d’agost la capital catalana serà «l’epicentre del ciclisme professional, fet que representa un pas més en la projecció internacional de la ciutat com un dels referents de totes les capitals esportives mundials». Així mateix, recorda que, cada any, la Vuelta es retransmet en directe a diverses emissores i és referent a 190 països. «Més de 1.000 periodistes de 28 nacionalitats i de 298 mitjans de comunicació van cobrir presencialment la passada edició de la cursa», apunten.

Notícies relacionades

A més de les accions iniciades a la Gran Vía i a l’AVE, aquesta setmana també començaran a publicar-se anuncis de la Vuelta a Barcelona en premsa escrita, mitjans digitals i ràdio suports a l’Estació de Sants. A més, durant la cursa hi haurà pantalles a l’aeroport del Prat i 7 quilòmetres de lones a les tanques perimetrals del circuit.

Turisme Barcelona ha informat que el turisme esportiu a Barcelona representa, en el dia d’avui, prop del 20% del total que visita la ciutat. L’informe de l’Observatori del Turisme detalla que la persona que viatja per aquesta raó s’allotja a la ciutat més dies i gasta més que la mitjana.