Lliure accés
Un centre comercial de Barcelona es reinventa amb una «plaça de les selfies»
Un centre comercial de Barcelona treu profit del furor juvenil per les autofotos per captar públic i publicitat digital. Una balconada lateral amb vista a Barcelona ha incorporat miralls, attrezzo i decoració pensats especialment perquè els assistents puguin fer-s’hi selfies originals.
Es tracta de «The Selfie Plaza» o, traduït, «la plaça de les Selfies». L’accés és lliure i gratuït durant l’extens horari d’obertura del centre comercial. Cinc escenaris «diferents i versàtils», tots dissenyats en 3D i fabricats per industrials nacionals, procuren a l’usuari un teló de fons amb què interactuar i jugar.
El centre en qüestió és SOM Multiespai, situat a l’avinguda Meridiana de Barcelona. La inauguració està prevista per a divendres vinent 11 d’agost a la tarda i els actuals gestors del complex publiciten la instal·lació com «una experiència immersiva i diferencial» dirigida a «creadors de contingut» de la Generació Z i Mil·lennistes. Com a atractiu afegit, el dia de l’estrena de 18 h a 20 h l’empresa Cazcarra oferirà maquillatge gratis en un Beauty Corner al costat de la plaça.
SOM Multiespai es va reinaugurar el 2019, deixant enrere la denominació inicial d’Heron City. Ara és propietat de fons d’inversió internacionals gestionats per ASG Iberia i està gestionat per l’empresa CBRE. Situat a Nou Barris, inclou botigues de cadenes de moda, mitja dotzena d’establiments de restauració, un multicine, un supermercat, locals d’oci, un gimnàs i un hotel.