Múltiple infractor
Denunciat a Barcelona un taxista que treballava sense punts al carnet i drogat
Tampoc tenia en vigor les revisions de la ITV, el taxímetre i la metropolitana, que és obligatòria per poder conduir un taxi

Agents de la Guàrdia Urbana de Barcelona van denunciar dissabte passat un taxista que estava treballant sense punts al carnet i drogat, entre altres infraccions.
Segons informa la Guàrdia Urbana de Barcelona en el seu compte de Twitter, aquest taxista també va ser denunciat per no tenir en vigor les revisions de la ITV, la del taxímetre i la metropolitana, que és obligatòria per poder conduir un taxi.
Notícies relacionadesEls fets van tenir lloc quan una patrulla de la Guàrdia Urbana va detenir un taxi al veure que tenia caducada l’etiqueta de la inspecció tècnica de vehicles (ITV). Quan els agents van procedir a comprovar la resta de la documentació, van detectar altres irregularitats, com ara conduir sense punts al carnet.
A més, el taxista va donar positiu en el test de drogues.
- La primera ‘generació sense fills’ es prepara pel "fantasma de la vellesa": el 20% d'adults de 55 a 64 anys no han estat pares
- ‘Anuario de la música en VIVO’ 2024 Madrid destrona Barcelona
- Millorar la mobilitat La primera rampa mecànica per a vianants de Barcelona començarà a construir-se a l’octubre a Montbau
- Gestió dels residus Els incendis de bateries de patinets en plantes de reciclatge inquieten l’AMB
- CRIM DE SA POBLA (MALLORCA) Va matar a cops de martell el seu germà i està en llibertat: «Feia 25 anys que robava i assetjava la meva mare per pagar les seves addiccions»
- Reduir la jornada concita més suport que tributar per l‘SMI
- Enquesta Política d’Espanya del GESOP El 81% dels espanyols volen un pacte del PSOE i el PP en finançament autonòmic
- La meitat dels enquestats recolzen el model de Muface
- Carrera popular a peu o amb bicicleta Manresa camina pel seu canal del segle XIV
- Ganga Dolça Una porció de ‘cheesecake’ a 99 cèntims