Tres vianants
Atropellament múltiple a la plaça Espanya de Barcelona

Un atropellament múltiple ha sacsejat aquest matí de dimecres la plaça Espanya de Barcelona. Un cotxe ha envestit tres vianants, que han resultat ferits de poca gravetat.
Quatre dotacions dels Bombers desplaçades a la zona han atès in situ els involucrats en l’accident i les tres persones atropellades han sigut traslladades a centres hospitalaris.
Aquest matí, un vehicle ha atropellat tres persones en un accident a la plaça d'Espanya.
— Bombers Barcelona (@BCN_Bombers) 29 de noviembre de 2023
Quatre dotacions de #BombersBCN hem atès les víctimes, que han estat ferides de poca gravetat i traslladades a centres hospitalaris.
Hi hem col·laborat amb el @semgencat i la @GUBBarcelona. pic.twitter.com/4Otvq6thyD
(Hi haurà ampliació)
Temes:
- Barcelonejant Així és el jardí viral de Barcelona amb més de 200.000 flors
- Districte de Ciutat Vella El tràfic de fàrmacs per crear la ‘droga dels pobres’ s’expandeix a la zona més vulnerable de Barcelona
- A les 40 setmanes L’alcalde de Girona Lluc Salellas anuncia la mort del seu fill no nat «de manera inesperada»
- Apunt Equip pet...¡¿Com?!
- L’anàlisi La remuntada mai va ser real
- Delinqüència digital Creixen les «estafes híbrides»: l’engany que combina el món virtual i el físic
- Tipus d’interès L’eurozona es blinda: el BCE abaixa tipus al 2,25% en resposta a l’ofensiva de Trump
- Conflicte laboral PortAventura suspèn la venda d’entrades per a aquest dissabte per la vaga de treballadors
- Metro de Barcelona Adjudicades per 48 milions les obres de les estacions de Manuel Girona i Campus Nord de l’L9
- Oferta d’ocupació El treball que sempre havies somiat: 1.000 euros a la setmana per provar platges i explicar-ho