RESOLUCIÓ
Condemna a una advocada per enganyar l’Associació d’Avis del Bon Pastor

El Suprem va confirmar una sentència de l’Audiència Provincial de Barcelona que condemna una lletrada a indemnitzar l’Associació d’Avis del Bon Pastor, i a una pena d’un any d’inhabilitació per a l’exercici de la professió, pel delicte de deslleialtat professional. Davant aquesta resolució no pot interposar-se recurs ordinari, per la qual cosa així es tanca un procés judicial que va començar fa 18 anys.
L’Audiència va condemnar el desembre del 2022 la dona a pagar una multa de 3.650 euros i a un any d’inhabilitació. També la va condemnar a indemnitzar a la l’associació amb prop de 10.000 euros. En el judici es va provar que l’associació va pagar 3.950 euros a l’advocada i 4.300 per les querelles. El 2006, l’entitat va acordar interposar recursos i demandes a l’ajuntament per estar en desacord amb el projecte urbanístic que havia presentat el consistori de remodelació de les Cases Barates, el sector més antic del Bon Pastor, amb vivendes de 1929. Per aquesta raó, van contractar l’advocada S.M.S., que, aprofitant-se del desconeixement dels processos legals dels seus clients, va estar cobrant a l’associació d’avis durant uns 12 anys.
- Nous títols i temporades Les 11 sèries que no et pots perdre aquest abril
- Previsió meteorològica Una vintena de comarques, inclosa la de Barcelona, en avís groc per intensitat de pluja
- Investigació científica L’Hospital del Mar descobreix per què el càncer de pàncrees és tan agressiu
- Habitatge Barcelona projecta les primeres demolicions per començar a construir 3.360 pisos entorn de la Sagrera el 2029
- Indemnització rècord El Suprem eleva fins als 3 milions més interessos la indemnització pel dany neurològic causat per negligència mèdica en un part
- Famosos El canvi radical d'Antonio Orozco després de pesar 127 quilos: "El meu metge em va dir que em podien passar cinc coses"
- Menys incidents La població de senglars a Collserola cau per la sequera i el control de fauna
- Polèmica editorial Anagrama es desvincula d’‘El odio’ i torna tots els drets del polèmic llibre a Luisgé Martín
- Jubilació Això és el que perds de pensió si decideixes jubilar-te abans de temps
- La policia mirarà milers de guanteres per veure si tens aquest objecte dins del cotxe (serà obligatori)